Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر حذف مدارس کانکسی و مقاوم‌سازی مدارس و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس، گفت: ۸۰ درصد مدارس استان از سیستم گرمایشی استاندارد برخوردار شده و مابقی تا سال آینده به انجام می‌رسد.

‌سیدکمال الدین میرجعفریان، امروز یکشنبه ۲۹ دی، در مراسم افتتاح مدرسه شش کلاسه خاندان فریدی در شهرستان خوسف اظهار کرد: امیدواریم با ساخت این مدارس انسان‌هایی موثر و مفید وارد جامعه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور میدانی استاندار برای احصای مشکلات، افزود: ما نیز باید پیگیری کنیم تا مشکلات مردم مرتفع شود.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از برنانه‌های اصلی ما احصای نیازمندی‌ها و اولویت‌بندی‌های برنامه‌ها و استفاده مضاعف از ظرفیت‌ها و توان خیران و دستگاه‌های اجرایی است.

میرجعفریان با اشاره به اینکه باید سرانه آموزشی در شهرها و روستاها به حد استاندارد برسد، تصریح کرد: قدم‌های خوبی برداشته شده و دولت اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت تمام دستگاه‌ها استفاده می‌شود، افزود: رفع نیازهای آموزشی به صورت استاندارد و حذف مدارس کانکسی از اولویت‌هاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: طبق تفاهم نامه‌ای که با ستاد اجرای فرمان امام(ع) منعقد شده، حدود ۵۸ مدرسه در نقاط روستایی با تعداد دانش‌آموز بالای ۱۰ نفر هدف‌گذاری شده است.

میرجعفریان با بیان اینکه حذف ۵۸ مدرسه وارد فاز احرایی شده که امیدواریم ظرف حداکثر یک ماه آینده پیمانکاران احداث این مدارس را آغاز کنند، تصریح کرد: در سال آینده مدارس کانکسی برای روستاها و شهرهای بالای ۱۰ دانش‌آموز حذف خواهد شد.

وی با بیان اینکه همت خیران و دولت ستودنی است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که این نهصت ادامه یابد و مدارسی که سنوات زیاری از ساخت آن گذشته است، با مدارس استاندارد جایگزین شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدارس کانکسی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا گرمتر می‌شود

زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل های پیشیابی هواشناسی با فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب تا روز پنجشنبه شاهد ناپایداری‌ها به صورت گاهی وزش باد و بارش پراکنده و رعد و برق هستیم.

او افزود: این ناپایداری‌ها سبب وزش باد شدید همراه رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ، برخورد صاعقه و وقوع رواناب در استان خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سربیشه با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و طبس با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان بوده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۲۷ و ۱۱ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • هوا گرمتر می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است
  • شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان
  • بازنگری ۲۱۰ استاندارد ملی در خراسان جنوبی
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه