Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ابلاغ جدید ‌سازمان بازرسی به ادارات و سازمان‌های دولتی خبر داد و گفت: ‌هیچ کارمندی‌ حق تبلیغ برای کاندیدای خاصی را ندارد. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن درویشیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ محیط زیست و جنگل‌ها جزو اولویت‌های سازمان بازرسی بوده و اجازه سوء استفاده، تصرف و تخریب و تغییر کاربری جنگل را نمی‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به اینکه ایران کشوری به نسبت خشک بوده و باید از جنگل‌های و فضای سبز موجود صیانت شود، عنوان کرد: سند دار کردن اراضی یکی از مهمترین مسائل برای پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی بوده که که در این زمینه قوه قضائیه و سازمان ثبت و اسناد به جد پیگیر هستند.

درویشیان با اشاره به اینکه به استان‌ها نیز برای سند دار کردن اراضی  و اقدامات صیانتی و حفاظتی توصیه‌های لازم انجام شده است، ابراز کرد: اجازه نمی‌دهیم هر دستگاه و شخص حقیقی و حقوقی با هر بهانه‌ای و دور زدن قانون اراضی را تصرف کنند این سرمایه ملی کشور مربوط به نسل آینده بوده و ما با حساسیت دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور  ادامه داد: یکی از ماموریت‌های فوق‌العاده سازمان بازرسی در ابتدای سال ورود به حوزه دریاخواری، کوه‌خواری، جنگل و زمین‌خواری، بستر و حریم رودخانه‌ها بوده و به دلیل سیل ابتدای امسال و عدم توجه مسئولان در صیانت از این بسترها شاهد خسارت سنگین بودیم و در این زمینه تعدادی پرونده کیفری نیز تشکیل شد.

ساخت و ساز غیرقانونی در « زیارت» بیداد می‌کند / تصرفات بی‌رویه‌ در ناهارخورانگیلان| 180 کیلومتر از نوار ساحلی دریای خزر در تصرف دستگاه‌های اجرایی است‌

درویشیان با تاکید بر اینکه با قوه قضائیه و دادسراها در زمینه حقوق عامه هماهنگی خوبی داریم، ادامه داد: با سنددار کردن اراضی ملی و حاشیه و بستر رودخانه‌ها تخلفات به حداقل می‌رسد و در این راستا باید از مردم کمک بگیریم تا قبل از احدات اقدامات لازم برای ممانعت و خسارت به منابع ملی انجام شود.

وی بیان کرد: ما در سازمان بازرسی یکی از ماموریت‌هایی که در تمام انتخابات ورود پیدا می‌کنیم و به استان‌ها نیز ابلاع کرده‌ایم که هیچ کارمند دولت اعم از مدیر و کارمند نباید از امکانت دولتی یا در وقت اداری نسبت به تبلیغ برای کاندیدای خاص اقدام کند زیرا این تخلف و جرم بوده و قابل تعقیب است و مواردی اگر گزارش شود همکاران به مرجع قضایی منکعس و برخورد می‌شود.

درویشیان خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم به کارکنان دستگاه‌های جرایی و به ویژه مدیران نظارت کنند از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیدا له یا علیه در وقت اداری استفاده نکنند و در این راستا استفاده از امکانات دولتی منموع است و اگر گزارش مستندی به مرجع قضایی منکعس شود بدون شک بررسی می‌شود.

وی افزود: نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه قانون‌گذاری و نظارت وظیفه سازمان بازرسی نیست و آیین‌نامه مجلس با عنوان نظارت بر نمایندگان وجود دارد و در این زمینه معاونت نظار‌ت در تشکلات مجلس نیز پیش بینی شده است

درویشیان تاکید کرد: اما فارغ از این هر شخص حقیقی و حقوقی که جرمی خارح از وظایف نمایندگی باشد محرز و مستند شود منعکس و پیگیری می‌کنیم و در جرائم عمومی نماینده مجلس و غیر نماینده برای سازمان بازرسی فرقی ندارد.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + جدول افزایش تعرفه نسخه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی، با امضای سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌گردد.

این در حالی است که تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، ۱۹۸۸۵۰ ریال؛ خیریه، ۱۸۶۰۵۰ ریال؛ عمومی غیر دولتی، ۱۴۹,۰۵۰ ریال و داروخانه‌های دولتی، ۸۱,۸۰۰ ریال تعیین شده است.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴۲۸۵ ریال، عمومی غیر دولتی ۲۰,۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱,۲۰۰ ریال تعیین شده است.

کد خبر 6084958 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول
  • تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + جدول افزایش تعرفه نسخه‌ها
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید