Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@10:56:57 GMT

حاجی بابایی: وضعیت سفیر انگلیس، تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۶۶۰۷

حاجی بابایی: وضعیت سفیر انگلیس، تعیین تکلیف شود

خبرگزاری مهر: حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهارداشت: مردم این روز‌ها با طومار‌هایی بلند از مجلس شورای اسلامی می‌خواهند که هر چه سریعتر وضعیت سفیر انگلیس در ایران مشخص شود.

وی افزود: مجلس طرحی را آماده کرده است که بر اساس آن وزارت خارجه مکلف است که در چارچوب منافع ملی تا دو هفته آینده روابط سیاسی کشور با انگلیس را به سطح کاردار تنزل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس در بیانیه‌ای از دولت خواسته اند که هر چه سریعتر وضعیت سفیر انگلیس تعیین تکلیف شود.

حاجی بابایی در ادامه با بیان اینکه اولین مشکل بودجه ۹۹ عدم شفافیت است، گفت: کمیسیون تلفیق باید بودجه سال آینده را شفاف سازی کند و همچنین این بودجه دو سقفی است که سؤال ما این است که دوسقفی بودن بودجه به چه معناست؟

وی گفت: تخصیص ۱۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی منشأ رانت و فساد خواهد بود و نکته دیگر این است که افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان ظلم است و نباید این گونه باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حاجی بابایی سفیر انگلیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «محمدتقی نقدعلی» در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: از تلاش‌های سردار رادان و مجموعه فراجا برای مقابله با بی‌حجابی تشکر می‌کنم و امیدوارم با تدابیر و ظرافت مساله، جلوگیری از کشف حجاب با قدرت و قوت دنبال شود.

وی در ادامه افزود: مشکلات معیشتی و ارزی به مردم فشار زیادی وارد کرده و مردم تصور می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آنان نداریم؛ در حالی که ما به خوبی از وضعیت معیشتی مردم اطلاع داریم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است جلسه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت معیشتی و ارزی کشور برگزار شود تا مردم بدانند ما در موضوع معیشت و مباحث ارزی، دغدغه‌مند هستیم.

کد خبر 6085245 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟