Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@10:43:25 GMT

فیلمبرداری «نارگیل» تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۶۷۵۹

فیلمبرداری «نارگیل» تمام شد

ایران اکونومیست-فیلمبرداری فیلم سینمایی «نارگیل» با بازی غلامحسین لطفی به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «نارگیل» به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی سید داود اطیابی روز گذشته در تهران به پایان رسید.

فیلمنامه این فیلم سینمایی را حمزه صالحی به نگارش درآورده است.

غلامحسین لطفی، بیژن بنفشه خواه، علیرضا استادی، سحر قریشی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، امید روحانی، مانیا علیجانی و آرین اسمعیلی بازیگران «نارگیل» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابراهیم عامریان پیش از این تهیه آثار موفقی در اکران همچون «تگزاس» و «تگزاس ۲» را در کارنامه خود داشته و «دینامیت» و «انفرادی» را آماده نمایش دارد و «نارگیل» پنجمین فیلم سینمایی او در مقام تهیه کننده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: فیلمبرداری ، فیلم سینمایی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فیلمبرداری فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: عدالت‌محوری، توسعه متوازن شهر و محلات، پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های عمرانی شهرداری زرین‌شهر برای سال‌جاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین اسماعیلی‌احمدی، امروز چهارشنبه _هشتم فروردین _ در جمع پرسنل شهرداری زرین‌شهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ به عنوان شهردار این شهر انتخاب شدم و در آن زمان بودجه شهرداری با عددی حدود ۷۵۰ میلیارد ریال تحویل گرفته شد و در سال ۱۴۰۱ این بودجه افزایش ۲۸ درصدی داشت.

وی با اشاره به وصول دو هزار میلیارد ریالی بودجه شهرداری زرین‌شهر در سال ۱۴۰۲، افزود: سال ۱۴۰۲ بودجه شهرداری زرین‌شهر با افزایش ۴۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ و بالغ بر هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تهیه و تدوین شد که با همکاری و تلاش شورای اسلامی شهر، معاونان، رؤسای ادارت، پرسنل و کارگران بودجه نه تنها در سال گذشته از سقف مصوب عبور کردیم، بلکه بی‌نظیرترین تحقق بودجه در دوره ششم مدیریت شهری رقم خورده است.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه ظرف مدت سه سال بودجه ۷۵۰ میلیارد ریالی شهرداری را به دو هزار و ۳۰۰ میلیارد افزایش داده‌ایم، تصریح کرد: بودجه شهرداری زرین‌شهر برای سال ۱۴۰۳ بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر رسید و قطعاً تحقق بودجه سال‌جاری نیز دور از ذهن نیست چراکه برای رسیدن به این هدف عملکرد و تلاش جهادی معاونین، رؤسای ادارات و کارکنان شهرداری را مبنا قرار دادیم.

وی ادامه داد: در تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر تلاش شد تا اولویت‌های شهر و شهروندان خطه طلایی ایران در آن دیده شود تا مطالبات قانونی و به حق آن‌ها در مسیر تحقق قرار گیرد.

اسماعیلی‌احمدی اضافه کرد: عدالت‌محوری، توسعه متوازن شهر و محلات، پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های عمرانی شهرداری زرین‌شهر برای سال‌جاری خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی شهرداری‌های شهرهای ایران، عنوان کرد: طی دو سال گذشته عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها پرداخت نشده و مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها افزایش پیدا کرده است از این رو باید توان بیشتری برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در خطه طلایی ایران صرف شود.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: در دوره ششم مدیریت شهری تأکید فراوانی بر تمرکز شهرداری بر انضباط مالی و بهبود فرآیندهای مالی در شهرداری داشته‌ایم و در سال‌جاری نیز انتظار می‌رود برای کاهش انقباضی هزینه‌های جاری تلاشی دوچندان صورت گیرد و صرفه‌جویی در هزینه، کسب درآمد در واحدها روند صعودی داشته باشد تا در نهایت کام شهروندان با خدمات ارائه شده شیرین شود.

کد خبر 739561

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • بارش ۳۴ میلیمتر باران در فتح آباد خضری
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • مزایای خوردن آب نارگیل برای سلامتی
  • غیرت و اخلاق را در «آسمان غرب» به تصویر کشیدیم