Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر عارف با کذب دانستن فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جلوگیری از ورود اقوام شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی به محل تدفین شهدا، گفت: خانواده شهدا از والدین تا منسوبین و اقوام داخل محوطه در نظر گرفته شده، حضور داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پس از تشییع شهدای همدانی سانحه هواپیمای اوکراینی و به دنبال انتشار فیلمی مبنی بر جلوگیری از ورود خانواده شهدای به محل تدفین این شهدا به منظور اطلاع دقیق از این موضوع با مدیرکل بنیاد شهید استان گفت‌و‌گویی داشتیم و صحت و سقم این موضوع را جویا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با کذب دانستن فیلم منتشر شده در فضای مجازی، اظهار کرد: تمام اعضای خانواده این شهدا داخل محوطه دفن شهدای خود بودند و مشکلی در این خصوص نداشتیم.

وی با بیان اینکه ساز و کار در نظر گرفته شده به دلیل کثرت جمعیت در آن محوطه بود، گفت: ساز و کار ایجاده شده به منظور برقراری آرامش در مراسم تدفین و ایجاد سهولت برای قرار گرفتن خانواده‌ها در کنار پیکر شهدای خود بود.

عارف بیان کرد: از ابتدای مراسم و با حضور مردم در گلزار شهدا، خانواده این شهدا از والدین تا منسوبین و اقوام داخل محوطه در نظر گرفته شده، حضور داشتند.

وی با تأکید بر اینکه موردی نداشتیم که در روز تدفین این شهدا از اقوام و منسوبین خارج از محوطه تدفین شهدا باشند، افزود: فیلم منشر شده در فضای مجازی کذب بوده و هیچ یک از اقوام و منسوبین شهدا در زمان تدفین مشکلی برای ورود به محوطه دفن شهدا نداشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: همه اعضای خانواده شهدا به راحتی می توانستند در این مراسم تدفین آزادانه حضور داشته باشند و برای این افراد هم محوطه ای در نظر گرفته بودیم لذا کسی از حضورشان ممانعت نکرده و فیلم منتشر شده کذب است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر امیرنیا ظهر چهارشنبه در نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی بیان داشت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می‌توانیم آنها را مرور کنیم.

امیر نیا تصریح کرد: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس مؤثر کاملاً مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی نیز ایفا کردند.

وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی ایثارگری جوانان و مدیون خون شهدا بوده و شهدای رسانه، این ایثار و از خود گذشتگی‌ها را ثبت کردند و خود نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

کد خبر 6081090

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش