Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با توجه به افزایش میزان دید افقی در فرودگاه مهرآباد، کانترهای پذیرش مسافر در این فرودگاه فعال شده‌اند و پروازها به ترتیب اولویت و بر اساس تأخیرهای به وجود آمده، انجام می‌شود.

با بازگشت دید افقی و بهبود شرایط جوی در فرودگاه مهرآباد، پروازهای این فرودگاه که هفت ساعت با توقف مواجه شده بود، از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون کانترهای پذیرش مسافر در این فرودگاه فعال شده‌اند و پروازها به ترتیب اولویت و بر اساس تاخیرهای به وجود آمده، انجام می شود.

بیشتر بخوانید: شرایط عادی در فرودگاه امام خمینی برقرار است / لغو تمامی پرواز‌های مهرآباد

پیشتر با توجه به شرایط بد جوی و نداشتن دید کافی در فرودگاه مهرآباد، اعلام شده بود که پروازهای داخلی از این فرودگاه و به مقصد این فرودگاه با تأخیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد بارش برف تاخیر پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد

سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  پروازهای کشورهای حاشیه خلیج فارس از شب گذشته به دلیل بارش باران و وقوع سیل  با تاخیر روبرو شده بود و یا باطل شده بود که اکنون از سر گرفته شد.

وی افزود: با توجه به مساعد شدن شرایط آب و هوایی در امارات ،دبی ، شارجه و عمان پرواز ها از سر گرفته شد.

چلندری بیان کرد: در برخی از پروازها امکان تاخیر چند ساعته وجود دارد اما باطل نمی شود بنابراین مسافران قبل از انجام پرواز  از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند. 

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی  تاکید کرد: ممکن است دوباره شرایط  آب وهوایی تغییر کند و پرواز های کشورهای حاشیه خلیج فارس  باطل شود اما هنوز چیزی اعلام نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • از سرگیری پروازهای قطر به ایران