Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:21:59 GMT

خرید گیاهان مناسب آپارتمان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۶۹۹۳

خرید گیاهان مناسب آپارتمان

امروزه فروشگاه‌های آنلاین خرید گل و گیاه، این امکان را در دسترس مشتریان قرار داده است که انواع گیاهان زیبا و کمیاب آپارتمانی را به راحتی و با اطمینان خاطر تهیه کنند. با خرید گل از فروشگاه‌های اینترنتی شما می‌توانید از سایر امکانات آنها نیز بهره‌مند شوید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فروشگاه آنلاین خرید گل و گیاه گلشو، این فروشگاه یکی از بهترین و معروف‌ترین فروشگاه‌ها در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلشو علاوه بر تضمین کیفیت محصولات خود که شامل بسته‌بندی مقاوم محصول، خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات است، امکانات ویژه‌ای را نیز در اختیار خریداران خود قرار داده است. به عنوان مثال، فروشگاه آنلاین گل شو همواره تخفیفات ویژه‌ای را برای خریداران گل در نظر گرفته است. علاوه بر این، شما می‌توانید با خرید آنلاین گل و گیاه از این فروشگاه، از سایر امکانات آن مانند خدمات باغبانی و دیوار سبز، هدایای تبلیغاتی و زیورآلات گیاهی و گلدان فلزی نیز بهره بگیرید.

در ادامه به برخی از محصولات گلشو و شرایط آنها اشاره شده است:

خرید پوتوس و شرایط نگهداری از آن

گیاه پوتوس که به آن پیتوس نیز گفته می‌شود، یکی از بهترین انواع گیاهان آپارتمانی برای نگهداری است. زیرا شرایط نگهداری از این گیاه آسان است و می‌تواند تحت هر شرایطی به رشد و بقای خود ادامه دهد. از این رو اگر شما به دنبال خرید گیاهی برای آپارتمان خود هستید که شرایط رشد خاصی نیاز نداشته باشد، خرید پیتوس بهترین گزینه است.

گیاه پوتوس بومی جزایر سلیمان است و در دسته گیاهان گل شیپوری دسته‌بندی می‌شود. شما می‌توانید پوتوس را در گلخانه و محیط‌های گرم و مرطوب نگهداری و تکثیر کنید. شاخه‌های گیاه پیتوس خاصیت رونده دارند و بسیار سریع رشد می‌کنند. روی شاخه‌های این گیاه برگ‌هایی قلبی شکل و به رنگ سبز تیره یا ابلق می‌رویند. شرایط مورد نیاز رشد گیاه عبارتند از:

· نور کم: گیاه پوتوس این توانایی را دارد که حتی در سایه نیز به خوبی رشد کند. بنابراین خرید پوتوس برای آپارتمان‌های کم نور بهترین گزینه است. توجه داشته باشید که از قرار دادن پوتوس در معرض نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید. زیرا این سبب سوختن برگهای آن می‌شود.

· دمای بین ۱۵ الی ۲۵ درجه سانتیگراد: بهترین دما برای رشد گیاه پوتوس بازه دمایی ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است.

· آبیاری مناسب: بهترین زمان برای آبیاری پوتوس زمانی است که لایه‌ی بالایی خاک کاملاً خشک شده باشد.

· رطوبت کافی: شما می توانید برای تامین رطوبت مورد نیاز پتوس یک ظرف آب را در کنار گلدان آن قرار دهید.

· کوددهی: بهترین زمان برای کوددهی گیاه پوتوس، ابتدای فروردین تا آخر آبان است. شما می توانید در این بازه زمانی، هر ماه ۳ گرم کود به خاک گیاه تزریق کنید.

خرید سانسوریا و شرایط نگهداری از آن

گیاه سانسوریا یک گیاه زینتی بسیار زیبا و همیشه سرسبز است. زیستگاه اصلی سانسوریا به مناطق گرمسیری آفریقای جنوبی غرب آفریقا برمی‌گردد. گیاه سانسوریا به صورت بوته‌ای رشد می‌کند. گیاه سانسوریا رشد خوبی دارد و طول آن معمولاً به بیش از یک متر می‌رسد. گونه‌های متفاوتی از سانسوریا در اندازه‌های مختلف موجود هستند. شما می‌توانید از سانسوریا در مکان‌های مختلف منزل خود نگهداری کنید. زیرا این گیاه می‌تواند در برابر شرایط نامساعد محیطی مقاوم بوده و به رشد خود ادامه دهد. از این رو خرید سانسوریا گزینه‌ای مناسب برای آپارتمان است. گیاه سانسوریا گیاهی گل ده است و گل‌هایی به رنگ سبز و سفید در بخش میانی آن می‌رویند که عطر و بویی فوق العاده دارند. برگ‌های گیاه سانسوریا ضخیم، کشیده و شمشیر مانند هستند. معمولاً گونه‌ی ابلق سانشوریا از محبوبیت بیشتری برخوردار است. شرایط رشد مورد نیاز سانسوریا عبارتند از:

· نور مستقیم آفتاب: سانسوریا زمانی که در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار گیرد، رشد بهتری خواهد داشت. اما این گیاه می‌تواند در محیط هایی با نور کمتر نیز به رشد خود ادامه دهد. به همین دلیل خرید سانسوریا به عنوان گیاهی آپارتمانی، گزینه ای مناسب است.

· آبیاری مناسب: توجه داشته باشید که آبیاری بیش از حد گیاه می‌تواند باعث از بین رفتن آن شود. بنابراین بهترین زمان برای آبیاری سانسوریا زمانی است که لایه بالایی خاک به طور کامل خشک شده باشد.

· رطوبت کم: گیاه سانسوریا برای رشد به رطوبت چندانی احتیاج ندارد. در واقع همان رطوبت موجود در اتاق برای گیاه کفایت می کند.

· کوددهی: برای رشد بهتر گیاه لازم است که هر دو هفته یکبار به خاک آن کود تزریق شود.

خرید شامادورا و شرایط نگهداری از آن

نخل شامادورا که به آن نخل بامبو نیز گفته می شود، گیاهی از تیره الیکاس و بومی آمریکای مرکزی است. شامادورا ظاهری ظریف و باریک با برگ‌هایی به رنگ سبز تیره دارد. رنگ ساقه‌های گیاه روشن‌تر هستند و به کندی رشد می‌کنند. در واقع رشد شامادورا به گونه‌ای است که ارتفاع آن به بیش از ۲ متر نخواهد رسید. از این رو خرید شامادورا برای آپارتمان‌نشین‌ها یک پیشنهاد عالی است. شرایط نگهداری از نخل شامادورا عبارتند از:

· آبیاری کم: نخل شامادورا نسبت به آبیاری فراوان بسیار حساس است. بنابراین از باتلاقی کردن خاک آن جلوگیری کنید.

· رطوبت مناسب: برای تامین رطوبت مورد نیاز شامادورا می‌توانید روزانه برگ‌های آن را با آب اسپری کنید.

· دمای بین ۲۰ الی ۳۰ درجه سانتی گراد: بهترین دمای محیط برای رشد شامادورا دمایی بین ۲۰ الی ۳۰ درجه سانتی گراد است.

· خاک مرغوب: بهترین خاک مناسب برای رشد شامادورا، ترکیب خاک و کود است. در واقع کوددهی مناسب به خاک، در رشد آن بسیار موثر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه های اینترنتی گل آنلاین گل و گیاه آپارتمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر

لوسترها تبدیل به یکی از اجزای محبوب خانه‌ها شده‌اند. تأثیرگذاری لوسترها در دکوراسیون هم از دلایل اهمیت آنها در فضای خانه است.

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های لوستر و البته ترند امروزه، لوسترهای چوبی و فلزی هستند. لوسترهای چوبی و فلزی به دلیل متریال به‌ کار رفته در آنها قابل استفاده در انواع دکوراسیون خانه‌هاست. در این مقاله قصد داریم انواع لوسترهای چوبی و فلزی از برند نیکان لوستر را معرفی و قیمت و مشخصات آنها را بررسی کنیم. اگر قصد خرید لوستر چوبی و فلزی را دارید با ما همراه باشید.

انواع لوستر چوبی و فلزی

در ادامه‌ مطلب چند نوع از انواع لوسترهای چوبی و فلزی برند نیکان لوستر را معرفی خواهیم کرد:

لوستر چوبی و فلزی طرح پتینه بوهمیا

لوستر 4 شعله فلز و چوب طرح پتینه بوهمیا، یکی از محصولات ارائه شده در فروشگاه نیکان لوستر است. لوسترهای پتینه را معمولاً با استفاده از موادی مانند برنج، برنز، آهن و چوب می‌سازند. لوستر بوهمیا را می‌توان در فضاهایی همچون سالن پذیرایی خانه، رستوران، هتل‌ها و غیره استفاده کرد. لوسترهای پتینه، با استفاده از آلیاژ مس و روکش طلا یا نقره تولید می‌شوند. متریال اصلی این لوستر، چوب است.

لوستر فلزی برمودا

لوستر برمودا، ساخته شده با متریال فلز است. این نوع لوستر را می‌توانید در خانه‌ای با دکوراسیون مدرن استفاده کنید. لوستر برمودا 6 شعله و رنگی ثابت دارد. ابعاد آن برای خانه‎‌هایی با سالن پذیرایی کوچک بسیار مناسب است.

لوستر فلزی اسپرت

خانه‌ای با فضایی مدرن، راحت و صمیمی به یک لوستر اسپرت نیاز دارد. این لوستر به دلیل تعداد بالای شعله‌های آن برای رستوران‌ها نیز بسیار مناسب است. متریال آن فلز است و رنگی ثابت دارد.

لوستر فلز حباب‌دار

یک لوستر فلزی مناسب برای فضای کافه و یا جزیره‌ی آشپزخانه، لوستر حباب‌دار است. این لوستر را می‌توانید در بالای اپن و یا جزیره‌ی آشپزخانه‌تان نصب و این‌گونه زیبایی آشپزخانه را دوچندان کنید. این لوستر 3 شعله دارد و اگر خانه‌ای با سبک مدرن دارید، بسیار مناسب شما است.

لوستر دیواری مدل نارین

برای خانه‌ی کلاسیک‌تان به یک لوستر دیواری چوبی نیاز دارید؟ لوستر نارین می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. لوستری دو شعله با طرح پتینه و مناسب برای سبک‌های کلاسیک و بوهو.

مشخصات لوسترهای چوبی فلزی

لوستر چوبی و فلزی، مناسب برای انواع دکوراسیون‌ها و فضاهایی همچون خانه، رستوران‌ها، کافه‌ها و غیره است. هرکدام از لوسترهای تولید شده در شرکت نیکان لوستر مشخصات منحصربه‌فرد خود را دارند؛ اما در ادامه ویژگی‌های کلی این سبک لوسترها را بررسی می‌کنیم.

طراحی لوسترهای چوبی و فلزی، با استفاده از انواع مختلف چوب‌ها و فلزها است. برای لوسترهای چوبی از انواع چوب‌ها مانند چوب روس و یا چوب راش استفاده می‌کنند. دلیل این امر این است که چوب راش و روس در برابر رطوبت و گرمای زیاد مقاوم هستند. البته این دو نوع طرح‌ها و ترکیبات رنگی بسیار متنوعی هم دارند که می‌تواند یکی دیگر از دلایل انتخاب این دو چوب باشد، البته از چوب‌های دیگری نیز همچون گردو، بلوط و کاج هم در ساخت لوستر استفاده می‌شود.

لوسترهای فلزی نیز معمولاً برای سبک مینیمال به کار برده می‌شوند. به همین سبب طراحی آن‌ها اغلب برگرفته از اشکال هندسی و فرم‌های ساده‌ی دیگر است. فلز به‌ کار رفته در ساخت لوستر معمولاً آهن، مس، نقره و استیل است.

انواع لوستر چوبی و فلزی در شکل، طرح و متریال ساخت متنوع هستند و همین ویژگی آن‌ها را برای انواع سبک‌های دکوراسیونی مناسب می‌کند، البته به دلیل همین مشخصه برای استفاده در فضاهای متفاوتی از خانه تا رستوران و کافه مناسب هستند.

علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، فلز و چوب با کیفیت در محصولات نیکان لوستر، سبب مقاومت و دوام بالای لوسترها می‌شود.

مکان‌های استفاده لوسترهای چوب و فلز

لوسترهای چوبی و فلزی به دلیل تنوع بسیار زیادی که در طرح و شکل دارند، برای استفاده در تمام مکان‌ها مناسب‌اند. لوسترهای کوچک و سه شعله فلزی برای کافه‌ها بسیار مناسب هستند و لوسترهای چوبی هم برای خانه‌ها و یا رستوران‌ها به کار برده می‌شوند.

خرید انواع لوستر چوبی و فلزی در نیکان لوستر

برای خرید انواع لوستر از تولیدی نیکان لوستر فقط باید به سایت این مجموعه مراجعه کنید. خبر خوب برای شما این است که از تمام کشور می‌توانید لوسترهای مورد نظر خود را از این سایت خریداری کنید تا با امن‌ترین روش به دست شما برسد. قیمت لوستر در نیکان لوستر نسبت به رقبا بسیار مناسب‌تر است. یک مقایسه‌ی کوتاه کافی است که به مناسب‌بودن قیمت در این مجموعه تولیدی پی ببرید.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی چند مدل از لوسترهای چوبی و فلزی مانند بوهمیا، سه شعله‌حباب‌دار، نارین و غیره پرداختیم که از ویژگی‌های لوستر چوبی و فلزی، تنوع در طرح‌ و شکل آنها است که می‌توان از آن‌ها در مکان‌های مختلف استفاده کرد. تولیدی نیکان لوستر مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و زیبای دیگری هم دارد که برای بررسی و سفارش با رنگ دلخواه می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید

کد خبر 747238

دیگر خبرها

  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • تعریف کمپوست
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر