Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:32:17 GMT

شناسایی عامل تیراندازی در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۷۰۰۱

به گزارش تابناک، سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به جزئیات دستگیری ضاربی که سمت همسر خود تیراندازی کرده بود اظهار داشت: شب گذشته برابر با بیست و هشتم دی‌ماه در یکی از محله‌های شهرستان اراک، گزارش تیراندازی به پلیس اعلام و در بررسی‌های به عمل آمده از سوی مأموران مشخص می‌شود که مردی 33 ساله به علت اختلافات مالی با همسرش، با یک قبضه اسلحله او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرار داده و سپس از صحنه وقوع تیراندازی متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده پلیس، محل اختفای این فرد در کمتر از 2 ساعت در مراحل تخصصی انجام شده در یکی از روستاهای شهرستان خنداب شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: سرانجام پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضایی و کنترل نامحسوس محل اختفای تیرانداز فراری، در عملیات غافلگیرانه مأموران، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید
جزئیات تازه از کشته شدن 3 عضو یک خانواده در خرم‌آباد و دستگیری قاتل

گلستان| دستگیری قاتل امام جمعه اهل‌سنت رضاآباد/ باند «برادران جنگی» منهدم شد

‌جزئیات دستگیری قاتل روحانی شهید همدانی/دستگیری 32 نفر از حامیان قاتل در فضای مجازی

مفخمی شهرستانی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی عنوان کرد: متهم دستگیر‌شده در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشوده و گفت که در روز حادثه به سبب برخی اختلافات با همسرش درگیر شده و با یک قبضه اسلحله‌ای که از قبل دراختیار داشته، او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: متهم به مرجع قضایی معرفی شده و فرد مصدوم نیز بلافاصله بعد از این واقعه به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا تیراندازی استان مرکزی شناسایی مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل از منازل و هم چنین محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهر نیشابور، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس نیشابور قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی، وی را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی لوازم و وسایل مسروقه به همراه مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

او گفت: متهم تاکنون به ۱۰ فقره سرقت وسایل از منازل و لوازم داخل خودرو با کمک و همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرده است و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار