Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@21:09:52 GMT

اولین آلبوم پدیده «عصر جدید»

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۷۰۱۷

اولین آلبوم پدیده «عصر جدید»

اولین آلبوم رسمی پارسا خائف، خواننده نوجوان موسیقی کشورمان به زودی راهی بازار موسیقی می شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، پارسا خائف، آواز خوان نوجوانِ برگزیده برنامه «عصر جدید» (برنده جایزه بین المللی موسیقی اصیل ایرانی)، اولین آلبوم رسمی خود را به زودی منتشر می کند.

به گفته ی خائف، این آلبوم شامل قطعات تازه ای از موسیقی ایرانی و بازخوانی چند قطعه آذری است که با نظارت وُکالِ حسین علیشاپور به ضبط رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیشاپور که به عنوان ناظر آواز و ضبط در کنار پارسا خائف حضور دارد، معتقد است که در ضبط های استدیویی برای یک خواننده، حضور یک ناظر آواز یا همان ناظر وُکال امری ست ضروری و باید ضمن تعامل با آهنگساز اثر، شرایط خواندن خواننده را با توجه به مفاهیم شعری، تصاویر کلامی، نوانس های لازم، جنس صوت، صحت بیان و لحن، کوک و…به سمت یک اجرای هرچه بهتر هدایت کند و ازین روی خود لازم است بر فنون آواز تسلط داشته باشد.

با توجه به عکسی که در فضای مجازی از این خواننده نوجوان منتشر شده، به نظر می رسد مهیار علیزاده، حضور و همکاری جدی ای در اولین اثر خائف داشته باشد.

برگزیده جایزه عصر جدید، متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۴ در اردبیل است که پس از درخشیدن در این برنامه، فعالیت خود را با حضور در کلاس‌های آواز در اردبیل ادامه د؛ او ابتدا با دستگاه‌های موسیقی و پس از آن با آوا شناسی آشنا شده و حالا خواننده سبک سنتی است.

شایان ذکر است که نخستین آلبوم رسمی پارسا خائف، به زودی منتشر شده و جزئیات بیشتر از او و آلبومش متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: موسیقی ایرانیان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه فضای مجازی موسیقی برنا آلبوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سحر دولتشاهی خانم جلسه ای از آب دراومد ! + فیلم آواز خوندن خانوم که سانسور شد

به گزارش پارس نیوز سحر دولتشاهی در اواخر دهه 70 وارد عرصه بازیگری شد و با کارگردان های مشهوری مانند بهرام بیضایی و عباس کیارستمی کار کرد. سحر دولتشاهی علاوه بر سینما و تلویزیون در تئاتر هم فعالیت می کند و از همان جا با رامبد جوان آشنا شد و شش سال با یکدیگر زندگی کردند اما سرانجام جدا شدند. اواخر دهه 90 و پس از کنسرت نمایش سی،  سحر دولتشاهی  با همایون شجریان وارد رابطه عاشقانه شد. 

 

سکانس سانسور شده فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی که مربوط به مولودی‌خوانی شخصیت مهرانه نوری (سحر دولتشاهی) در فیلم است، منتشر شد.

این سکانس را در ادامه می بینید.

دیگر خبرها

  • سحر دولتشاهی خانم جلسه ای از آب دراومد ! + فیلم آواز خوندن خانوم که سانسور شد
  • ۶۰ درصد نوازندگان از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند!
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده