Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:06:27 GMT

ارتقای توان راهداری گلستان با خرید تجهیزات جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۷۰۳۷

ارتقای توان راهداری گلستان با خرید تجهیزات جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی تبرایی اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه دستگاه تجهیزات راهداری با اعتبار بالغ بر ۷۴۰ میلیون تومان، خریداری و به ناوگان راهداری استان ملحق شد.

وی افزود: این تجهیزات شامل یک دستگاه خط کش با اعتبار ۲۹۰ میلیون تومان و دو دستگاه پیکور (چکش هیدرولیکی) با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان است و خرید چند دستگاه تجهیزات دیگر در دست اقدام است که طی زمستان امسال به ناوگان راهداری اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبرایی ماشین آلات سنگین راهداری را از راهبردی ترین دستگاه های ناوگان راهداری اداره کل نام برد و گفت: امسال با اعتبارات مصوب نسبت به تعمیر و سرویس و آماده سازی ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات و سرویس و تعمیر تجهیزات راهداری اقدام و آماده انجام وظایف راهداری زمستانه امسال شد.

وی یادآورشد که امسال جهت راهداری زمستانه از ماشین آلات سنگین بخش خصوصی هم بهره مند خواهیم بود.

گفتنی است که فعالیت راهداری زمستانه گلستان از اواسط آذرماه در پنج هزار کیلومتر از راه های استان به ویژه راه های کوهستانی و برفگیر شروع شده است.

کد خبر 4829599

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان راهداری قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال