Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی کریمی گفت: با حضور بخش خصوصی، فضای خاکی مجموعه شهید سبزی پرور خرم آباد ورزشی می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی در حاشیه جلسه  کارگروه ماده ۲۷ (واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی) که در دفتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزارشده بود ، اظهار کرد: در این جلسه  برای واگذاری ۶ هکتار از فضای خالی مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد تصمیم گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دراین نشست تخصصی که با حضور نمایندگان دستگاه های دولتی و  نظارتی مرتبط برگزارشد برخی مشکلات واگذاری بررسی شد.

کریمی تصریح کرد: کارفرمای این طرح اداره کل ورزش و جوانان لرستان است که پیمانکار نیز بعد از طی شدن مراحل قانونی از طریق فراخوان عمومی انتخاب خواهد شد.

به گفته او احداث استخر شنا، جکوزی، زمین چمن طبیعی، فوتبال ساحلی، پیست دوومیدانی، رستوران، فضای اقامتی و بدنه تجاری برای این ۶ هکتار در راستای ارائه خدمات عمومی به مردم  پیش بینی شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی دوومیدانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی علی کریمی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • لغو پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به ایران به دلیل سیل در دوبی
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان