Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ برگزاری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با تصویب شورای سیاستگذاری این رویداد تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری  شبستان و به نقل از روابط عمومی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در جلسه ­ای فوق العاده مصوب کرد که برگزاری جشنواره به بعد از مراسم چهلم شهادت سردار قاسم سلیمانی و درگذشت هموطنان در مراسم تشییع در کرمان و جان باختگان حادثه غم انگیز هواپیمای مسافربری اوکراین موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصویب شورای سیاستگذاری به عنوان بالاترین رکن جشنواره با عنایت به استقبال بیش از ۳ هزار نفر از هنرمندان کشور با حدود ۶ هزار اثر ارسالی به دبیرخانه، جشنواره هنرهای تجسمی فجر در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ افتتاح می ­شود.

شورای سیاستگذاری اعلام کرد: هزینه بخش هایی از جشنواره مانند تشریفات افتتاحیه، برای حمایت از هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان هزینه خواهد شد.

جزئیات برگزاری جشنواره پس از بررسی و انتخاب آثار طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما فهما نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد تغییر زمان جشنواره هنرهای تجسمی فجر برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب

نشست هماهنگی جشنواره گل و گلاب میمند با حضور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فیروزآباد، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر میمند و همچنین خبرنگاران رسانه‌های استان در بخشداری میمند برگزار شد.

فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی در این نشست برگزاری جشنواره گل و گلاب میمند را مهم‌ترین رویداد فرهنگی طبیعی در جنوب کشور دانست و اظهار کرد: باید تلاش شود این جشنواره فرصتی برای شکوفایی اقتصاد این منطقه باشد.

او با بیان این که از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت جشنواره گل و گلاب میمند برگزار می‌شود، ادامه داد: افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی ۶ اردیبهشت است.

فروردین گفت: این برنامه‌ها شامل ۷ اردیبهشت اجرای برنامه صبح و نشاط و پخش زنده از شبکه ۳ سیما، ۸ اردیبهشت همایش روز میمند با حضور مسئولان و میهمانان بین المللی، کشوری و استانی و خبرنگاران، ۹ اردیبهشت آیین گلاب گیری به شکرانه برداشت گل محمدی برای اهدا به اماکن متبرکه مانند عتبات عالیات، حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمدبن موسی شاه چراغ (ع)، ۱۰ اردیبهشت گلباران و دیدار از خانواده شهدا و دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان و سومین شهید مدافع حرم کشور شهید جهانپور شریفی، ۱۱ اردیبهشت برگزاری شب شعر و رونمایی از کتاب میمند و ۱۲ اردیبهشت پیاده روی و طبیعت گردی در دامنه کوه میمند است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هنرمندانی که برای وعده صادق نقش زدند/چهره سال هنر انقلاب تجسمی شد
  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان