Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسانی گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر به نسل جوان در برنامه های دهه مبارک فجر ماندگارتر و تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

«احمدرضا احسانی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر،  باید با زبان هنر نسبت به بیان دستاوردها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: بیان توانمندی‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی در شاخصه‌های مختلف با زبان هنر در برنامه های اجرایی دهه مبارک فجر بین اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان تاثیر گذارتر و ماندگارتر است.

 

وی با تاکید بر موفقیت‌های جمهوری اسلامی در شاخصه‌های مختلف اظهار داشت : دستاوردهای انقلاب اسلامی نسبت به سایر ملل قابل مقایسه نیست و رشد فزاینده ای نسبت به سایر کشورها داشته‌ایم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: با وجود اینکه انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، دستاوردهای ارزشمندی داشته است اما هنوز نتوانسته‌ایم آنگونه که شایسته است آنها را تبیین کنیم.

 

احسانی با اشاره به اینکه ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای جذب جوانان به آرمان‌های انقلاب است، افزود: ایجاد امید و نشاط اجتماعی در برنامه های اجرای دهه مبارک فجر ضروری است.

 

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، جذب حداکثری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: از دیگر اهداف برپایی جشن‌های دهه فجر، ایجاد وحدت و مشارکت حداکثری مردم در برنامه های اجرای  است.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما نماز جمعه مسجد فعالیت های مسجدی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزاری ویژه برنامه دهه فجر استان همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه