Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز تئاتر کانون طی فراخوانی در شهریور سال ۱۳۹۸ از تمامی هنرمندان و فعالان حوزه تئاتر کودک و نوجوان خواسته بود، تا نمایش‌نامه‌های خود را برای تولید تئاتر کودک و نوجوان ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، هنرمندان برای اجرای تئاتر ویژه مخاطبان کودک و نوجوان می‌توانستند نمایش‌نامه‌های خود را تا ۱۵ آبان برای ارزیابی به دبیرخانه مرکز تولید تئاتر کانون ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان تعداد ۱۲۶ اثر به دبیرخانه این مرکز ارسال شد که طی دو مرحله از سوی شورای مرکز تولید تئاتر و شورای کارشناسی بازخوانی و بررسی شدند.

بر اساس این گزارش، حسن دادشکر، عادل بزدوده، امیر مشهدی‌عباس و رضا منتظری اعضای شورای بازخوانی آثار، پس از ۲ ماه بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، ۳۶ اثر را در مرحله نخست انتخاب واجد شرایط تولید نمایش در سال ۱۳۹۹ دانستند.

بر اساس فهرست اعلام شده، ۴ اثر پذیرفته شده اصلی و ۲۱ نمایشنامه مشروط به بازنویسی و ۱۱ نمایشنامه نیز مشروط به بازبینی، در روند مجدد داوری قرار خواهند گرفت.

همچنین در بخش ارائه طرح، هفت طرح نمایشی در این دوره تایید و منوط به ارائه‌ی نمایشنامه‌ی کامل شد.

نویسندگان و کارگردانانی که آثارشان در این داوری پذیرفته شده می‌توانند برای هرگونه پرسش و یا اطلاع از نظرهای شورای نمایش‌نامه، به کارشناسان مرکز تولید تئاتر کانون مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود این آثار در صورت تایید بازبینی از سوی شورای کارشناسی مرکز تولید تئاتر کانون، مجوز اجرا در مرکز تولید تئاتر کانون را خواهد گرفت.

کد خبر 4829609 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تئاتر ایران تئاتر کودک و نوجوان تئاتر ایران کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر قاسم سلیمانی موسیقی ایرانی جشنواره فیلم عمار فیلم سینمایی جایزه سینمایی سریال ایرانی سینمای مستند برنامه تلویزیونی تالار وحدت کارگردان سینما شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل با اعلام این خبر گفت: نتایج اولیه آزمون آموزگاری که در اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: طی این آزمون ۳۶۹ آموزگار ابتدایی و استثنایی جذب خواهند شد و از ابتدای مهرماه در مدارس استان هرمزگان در کلاس حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: در ۲۸ اردیبهشت ماه نیز آزمون استخدامی دیگری برگزار خواهد شد که ۶۱۱ هنرآموز و دبیر هرمزگانی به حرفه شریف معلمی وارد خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ۷۱۲ مربی تربیت بدنی، مشاور، مربی امور تربیتی نیز از طریق آزمونی که در ۳۰ فروردین ماه برگزار شد به مجموعه فرهنگیان استان افزوده خواهد شد و در سال جدید ۱۰۱۷ دانشجو نیز از طریق آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.

قویدل با اشاره به سهمیه خاص جذب معلم در بشاگرد و جزایر استان ادامه داد: به منظور تأمین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب العبور استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شده است و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت نام در این آزمون از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه آغاز شده و تا ۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به فرآیند ارزیابی‌های تکمیلی اظهار داشت: امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: طبق برنامه، فرآیند «ارزیابی تکمیلی» که با حضور ۱۰ گروه ارزیاب در قالب ۱۰ کانون ارزیابی انجام می‌شود، تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام می‌رسد و نتایج نهایی توسط سازمان سنجش در اواسط خرداد اعلام می‌شود.

کد خبر 6085392

دیگر خبرها

  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • «سه‌خواهر» و «مجلس توبه نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» روی صحنه مولوی رفتند
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت