Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز درباره همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی و ادامه روابط با سه کشور اروپایی بیانیه دادند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این بیانیه آمده است: اتفاقات هفتههای اخیر، روشنگر زوایای تاریکی از خصومت‌های آشکار و پنهان دشمنان ملت آزاده و سربلند ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعمال تروریستی‌ترین روشی که  دولت جبار در به شهادت رساندن سردار همیشه سرافراز جبهه جهانی مقاومت، سپهبد سلیمانی به کار گرفت، منجر به حضور باشکوه مردم در تشییع آن بزرگمرد به جبهه مقاومت صورت گرفت که بروز خصومت و دشمنی‌ها را به دنبال داشت و باعث عیان شدن نیتهای پنهان دشمنان خارجی با دست‌پاچگی آنان شد.

نمایندگان در این بیانیه افزودند: طرح مکانیسم ماشه توسط کشورهای اروپایی طرف مذاکره نشان دهنده تحقیر این کشورها توسط دولت تروریستی آمریکا بود و مشخص کرد مشکل آنها طرف ایرانی نیست بلکه مشکل تبعیت تحقیرآمیز آنها از آمریکا است.

 در بخش دیگری از این بیانیه‌ آمده است: در اتفاقات اخیر حرکت سخیف و خلاف قانون و عرف دیپلماتیک سفیر دولت انگلستان با حضور در بین تعداد قلیلی فریب خورده مقابل دانشگاه، قابل توجه است. آن هم سفیر کشوری که ملت قهرمان ایران خاطره خوش در یکی دو قرن اخیر از آنان در ذهن ندارد، بلکه آنچه از گذشتگان این آب و خاک اعم از خانواده‌های بیش از ۱۰ میلیون کشتار قحطی تا نقش برجسته دولت مکار انگلستان در به قدرت رسیدن رژیم منحوس پهلوی و بسیاری از اقدامات مذبوحانه این دولت تا اقدامات اخیر می‌طلبد وزارت امور خارجه با استناد به قانون و اختیاراتی که مجلس در رابطه با کاهش سطح روابط به این وزارت‌خانه داده است، اقدام عاجل و قاطع نشان دهد.

ادر ادامه این بیانیه آمده است: اگر چه از دست نوشته‌ها و لحن وزارت امور خارجه مستفاد می‌شود این وزارتخانه(وزارت امور خارجه) با رویکرد جدیدی به این مهم ورود کرده اما نوشتن و تغییر لحن کفایت نمی‌کند و اقدامات قاطع و شجاعانه مبتنی بر خواست ملت را می‌طلبد.

نمایندگان افزودند: ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نه در مورد «برجام» بی‌جان نافرجام، بلکه در مورد ماندن و همکاری با آژانس تصمیم خواهیم گرفت تا به غربیها و مشخصاً کشورهای طرف مذاکره در بحث هسته‌ای تفهیم کنیم نظام جمهوری اسلامی در گرفتن تصمیمات قاطع و انقلابی درنگ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی

جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه امروز با علی اکبر ولایتی دیدار کردند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • حضور وزیر امور خارجه در جلسه شورای امنیت
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت