Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدافع تیم فوتبال استقلال حداقل 2 تا 3 هفته از تمرینات این تیم دور خواهد بود.

به گزارش فارس، عارف غلامی در جریان دیدار دوستانه آبی پوشان مقابل داماش تهران مصدوم شد و بلافاصله بعد از حضور در ترکیب تیمش زمین را ترک کرد.

این بازیکن از ناحیه همسترنیگ دچار مصدومیت شده و هنوز میزان دقیق آسیب دیدگی وی مشخص نیست اما با توجه به آسیب دیدگی وی به نظر می‌رسد غلامی حداقل 2 تا 3 هفته از تمرینات آبی پوشان دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال استقلال منتظر اعلام برنامه AFC‌برای بازی با الکویت است و در صورت کناره‌گیری نمایندگان ایران از این مسابقات باید خود را برای دیدارهای آتی در لیگ برتر آماده کند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

حسن روشن پیشکسوت محبوب باشگاه استقلال چندی پیش از ناحیه پا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

روشن پس از پست سر گذاشت عمل سنگینی که بر روی پای چپش صورت گرفت از بیمارستان مرخص شد، اما با گذشت ۴۸ ساعت به دلیل آمبولی کردن پای چپش به بیمارستان بازگشت.

وی در روز‌های گذشته زیر نظر پزشکان متخصص ژل ویژه‌ای را تزریق کرد تا لخته‌های خونی که در چند ناحیه از پایش به وجود آمده و خطرات زیادی را برای سلامتی اش به همراه داشت از بین رود.

خوشبختانه با بهتر شدن شرایط روشن و از بین رفتن درصد زیادی از لخته‌های خونی و برطرف شدن خطر از بیمارستان مرخص شد تا ادامه درمانش را در منزل ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • خطر رفع شد؛ اسطوره استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان زیر نظر سرمربی جدید