Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:52:11 GMT

مفاخر فرهنگی فارس در «عصری با کتاب» تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۷۱۷۰

مفاخر فرهنگی فارس در «عصری با کتاب» تجلیل می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مهدی امیدبخش با اشاره به اینکه این فرهیختگان از ادیبان و مفاخر حوزه فرهنگ و ادب و پژوهش هستند، بیان کرد: قرار است در روز مذکور این بزرگان ادب در راستای تکریم اهالی فرهنگ، مورد تجلیل قرار گرفته و از سال‌ها فعالیت پژوهشی و نویسندگی در فرهنگ ایرانی و متون دینی که داشتند، در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ساعت ۱۶ تقدیر گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تاکید بر اینکه محمدمهدی جعفری پژوهشگر برجسته در حوزه نهج البلاغه، اکبر نحوی پژوهشگر نامی حوزه زبان شناسی و محمدرضا آل ابراهیم پژوهشگر و برتر در حوزه فرهنگ عامه هستند، افزود: در این مراسم که با حضور اصحاب فرهنگ، ادب و هنر و اهالی رسانه و مسئولان فرهنگی برگزار خواهد شد، به شرح و مرور آثار ادبی و فرهنگی این فرهیختگان پرداخته می‌شود و زندگی و تأثیرات فعالیتی آنها در قالب‌های سخنرانی و کلیپ ارائه و در پایان نیز به رسم ادب و شایستگی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل خواهد آمد.

امید بخش با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه خانه کتاب ایران متولی برپایی مراسم یاد شده هستند، یادآوری کرد: این برنامه به میزبانی تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، روز چهارشنبه دوم بهمن ماه امسال ساعت ۱۶ در ششمین عصر کتاب ایران در فارس برگزار و و ورود برای همه علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 4829617

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز فرهنگ و ارشاد فارس موسسه خانه کتاب قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: به مناسبت شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی و شهیدان هسته‌ای این اداره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد این نمایشگاه را برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال اندیشه این ایثارگران تاریخ برگزار کرده است.

او بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل نگارخانه فرهنگ و هنر شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

زارعیان اظهار داشت: این نمایشگاه از سه قسمت برای شهیدان هسته ای، شهیدان عملیات رمضان از جمله شهیدمحمد تفکری بافقی و شهید زاهدی که به وسیله اسرائیل غاصب در سوریه شهید شد، تشکیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: در این نمایشگاه هنرمندان از جمله حقیر استاد خوشنویسی، دیباچی استاد طراحی روی پارچه و عطاران که با هنر بافتنی چهره و تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی را طراحی کرده است و به ثبت مالکیت معنوی اداره ثبت اسناد و املاک کشور نیز رسیده است، شرکت دارند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت
  • جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی در شیراز اعلام شد