Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه دوم بازی رقم خورد، حرکت انتحاری جعفرزاده و ارسال عرضی این بازیکن که خط دروازه ملوانان را درنوردیده و هدر رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال داماش گیلان و سپیدرود رشت در هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور وسط: کوپال ناظمی

کمک اول: عبدالعلی شکرگزار

کمک دوم: محمدرضا فتحی

داور چهارم: ابوالفضل حسینی

ناظر داوری: علی‌نقی مصطفی‌نژاد

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان:

ایمان صادقی، محمد مختاری، سینا شاه‌عباسی، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، آرمین منفرددوست، میلاد صفایی، مهدی نظر محمد پناه، میعاد یزدانی، سعید طالبی و سعید باقرپسند.

سرمربی: مازیار ربیعی‌فر

ترکیب تیم فوتبال ملوان انزلی:

مبین عشایر، حافظ یعقوبی، محمدرضا محرمی، محمد حسین‌پور، میثم شاهمکوندزاده، مهدی هاشمی‌نژاد، مهیار زحمتکش، مقداد اکبرخواه، رضا درویشی، سیامک کوروشی و پرهام صیادبرهانی.

سرمربی: محمد احمدزاده

قدمت دربی گیلان زمین به نیم‌قرن پیش بازمی‌گردد؛ نبرد تیم‌های رشتی داماش و سپیدرود مقابل تیم‌های انزلی به‌ویژه ملوان همواره از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده است، کری خوانی هواداران دو تیم از هفته‌ها پیش از آغاز این دیدار سنتی که چند صباحی است به الگیلانو ملقب شده شروع می‌شود و در روز بازی به اوج می‌رسد.

حساسیت این بازی بدان حد است که هواداران فوتبال رشت و انزلی حاضر هستند تیمشان یک لیگ پایین‌تر سقوط کند ولی در پایان فصل بالاتر از رقیب سنتی در جدول قرار بگیرد!

دو تیم در دربی رفت با شرایطی ویژه به مصاف یکدیگر رفتند، ملوان با مدیریت و سرمربی غیربومی خود در شرایطی بحران قرار داشت و در سوی مقابل داماش شرایطی ایده‌آل را سپری می‌کرد؛ نتیجه تساوی دربی رفت در انزلی نشان داد که وضعیت دو تیم در جدول تأثیری در بازی مستقیمشان ندارد و دربی شرایط خاص خود را دارد!

نه داماش میزبان که در رده نهم جدول ایستاده خود را از پیش برنده می‌داند و نه ملوان رده شانزدهمی دست‌هایش را پیش از آغاز مسابقه به نشانه تسلیم بالا آورده است؛ این دیدار سه امتیاز بیشتر ندارد؛ سه امتیازی که به‌اندازه امتیاز تمامی دیدارهای لیگ برای هواداران متعصب ملوان و داماش ارزشمند است!

نخستین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه دوم بازی رقم خورد، حرکت انتحاری جعفرزاده و ارسال عرضی این بازیکن که خط دروازه ملوانان را درنوردیده و هدر رفت.

به‌روزرسانی می‌شود

 

منبع: فارس

کلیدواژه: داماش گیلان ملوان انزلی لیگ یک فوتبال الگیلانو دربی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون نیمه ابری تا ابری است گفت: با فعالیت توده هوای ناپایدار تا چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد که در برخی نواحی شدید است و رگبار و رعد و برق و تگرگ در این مدت دور از انتظار نیست.
مدیر کل هواشناسی گیلان افزود: از چهارشنبه تا اوایل هفته پیش رو جوی پایدار در استان خواهیم داشت.
وی گفت: دریا هم تا چهارشنبه فعالیت‌های دریایی با احتیاط مناسب است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته اسب وونی تالش با دمای ۹ درجه سلسیوس و رودبار با دمای ۳۳ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس گفت: هم اکنون دمای رشت مرکز استان هم ۲۱ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۴ درصد است.

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)