Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله عزیزپور گفت: استقبال دستگاه‌ها از مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی استان خوب بوده است.

‍به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ عزیزپور در گفت وگو با رسانه ها  با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی استان در بهمن ماه سال جاری، استقبال دستگاه‌ها را خوب ارزیابی کرد و حضور ۲۰ دستگاه اجرایی استان در رشته های مختلفی همچون طناب کشی ،والیبال، فوتسال، بدمینتون، شنا ، دارت و تنیس روی میز برای آقایان و رشته های دارت ،طناب کشی ،والیبال و تنیس روی میز ،بدمینتون و شنا برای بانوان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با اشاره به اینکه تیم های اول و در رشته‌های انفرادی نفرات اول این مسابقات در مسابقات قهرمانی کشور کارکنان دستگاههای اجرایی حضور خواهند یافت افزود ورزش کارکنان دستگاه های اجرایی نیازمند دقت نظر بیشتر و صرف زمان مناسب با توجه به نیاز قشر از جامعه به ورزش و تندرستی از سوی همه مسئولان دارد.

معاون ورزشی ورزش وجوانان لرستان  برگزاری مسابقات کارکنان دولت در رشته های متنوع برای کارکنان دولت در مناسبت ها و اعیاد در طول سال را از جمله اقدامات انجام شده از سوی حوزه ورزش استان بیان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی استان فوتسال والیبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 

ابراهیم حاجیوند شصتی مسئول قرارگاه مردمی جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بیش از یک هزار اطعام مهدوی به کمک دفتر مقام معظم رهبری و خیرین این شهرستان طبخ و در میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او افزود: پخت اطعام مهدوی در طی ۲ روز انجام شده و به دست نیازمندان رسید اما با توجه به اینکه تعداد نیازمندان تحت حمایت این مرکز بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر است نتوانستیم همه آن ها را در این ماه رمضان مهمان سفره مهدوی کنیم. 

حاجیوند شصتی ادامه داد: پخت این غذاها با مشارکت مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی، خانه هلال در امتداد غدیر، گروه جهادی شهید احمد حاجیوند الیاسی، کانون فرهنگی تبلیغی رهروان ولایت صورت گرفت.

مسئول قرارگاه مردمی جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شرایط بد اقتصادی جامعه به شدت زندگی نیازمندان را تحت تاثیر قرار داده، ضرورت دارد مردم نیکوکار اندیمشک با همدلی بیشتری در کنار آن ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • ◄ کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال یافت
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور