Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، تولید سریال نمایش خانگی «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی میثم آهنگری در حال حاضر به مرز ۵۰ درصد رسیده است و گروه این روزها در لوکیشنی واقع در غرب تهران مشغول فیلمبرداری هستند.

در حال حاضر پنج قسمت ابتدایی این سریال برای پخش به موقع در شبکه نمایش خانگی آماده نمایش شده است، بزودی زمان توزیع مجموعه نیز اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با فیلمبرداری، تدوین و صداگذاری سایر قسمت‌های باقیمانده به ترتیب توسط حسین غضنفری و سیدمحمود موسوی‌نژاد در حال انجام است. ساخت موسیقی را نیز رضا خسروی برعهده دارد.

همچنین به تازگی بهنوش بختیاری، رضا توکلی، رامین ناصرنصیر، ساعد هدایتی، افشین سنگ‌چاپ، ژاله درستکار و رز رضوی به گروه بازیگران پروژه است. بازیگران نامبرده ظرف چند روز گذشته به پروژه اضافه شده‌اند و با انجام تست گریم مقابل دوربین رفته‌اند.

مرجانه گلچین، حمید لولایی، شهره لرستانی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، امین چنارانی، افشین غیاثی، مجید شهریاری، سعیده عرب و آشا محرابی و رابعه اسکویی، (با حضور) علی صادقی و امیر نوری دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «موچین» به نویسندگی مشترک حسین تبریزی و سیدعلی موسویان آمده است: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم...

کد خبر 4829628 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی حسین تبریزی تئاتر ایران کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر موسیقی ایرانی قاسم سلیمانی جشنواره فیلم عمار فیلم سینمایی جایزه سینمایی سریال ایرانی سینمای مستند برنامه تلویزیونی موسیقی کلاسیک تالار وحدت کارگردان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، «محمدحسن شانه‌ساززاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال‌ «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

کد خبر 846346 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳