Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در آیین ارسال محموله هوایی مواد غذایی و امدادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ما از ساعات اولیه سیل در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان حضور داشتیم.

او با بیان اینکه ۹ مقر در مناطق آسیب دیده راه اندازی شد، گفت: از همان ساعات اولیه آب، غذا و پتو، چادر، ماشین‌های لج کش، و خدمات اجتماعی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخبر ادامه داد: ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) تا پایان این سیل در کنار هموطنان سیل زده است.

او با بیان اینکه با توجه به نیاز استان سیستان و بلوچستان اقدام به ارسال محموله کردیم، گفت: در مجموع امروز ۶۶ تن مواد غذایی و دارویی به این استان ارسال شد.

درحال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل زدگان امداد رسانی ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم باران‌های بهاری در استان احتمال سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در نقاط مختلف استان وجود دارد.

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان استان نیمه ابری، است و بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد.

وی ادامه داد: این بارش‌ها امروز در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان و در بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، برخی نقاط رگبار و رعدوبرق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین برای شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات باد شدید و گردوخاک انتظار می‌رود، دریای عمان نیز امروز مواج خواهد بود.

وی گفت: تا صبح امروز از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی گزارش باران مخابره شد که از ایستگاه‌های زاهدان ۳.۳ میلی‌متر، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰ میلی‌متر، زهک ۴.۶ میلی‌متر، میرجاوه و سنگان ۱۲ میلی‌متر باران گزارش شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه بارندگی‌ها در سطح استان، احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی نیز وجود دارد، که توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری و همچنین استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز شود.

کد خبر 747887

دیگر خبرها

  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد