Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی ووشو بانوان در رده سنی جوانان با حضور تیم های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و قروه درگزین به میزبانی خانه ووشو این شهر و در چهار وزن برگزار شد.

در پایان این رقابت ها و در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم سمانه الوندپور، در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم هلیا نوروزی، در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم عسل پرویزی و در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم هستی کیانی عنوان های قهرمانی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ووشکاران با کسب مقام قهرمانی انتخابی استان همدان جواز حضور در رقابت های کشوری را به دست آوردند.

مسابقات وشوو قهرمانی جوانان کشور دوازدهم بهمن ماه امسال به مدت ۲ روز به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.

باستانی کاران همدانی وارد گود شدند

باستانی کاران همدانی در گرامیداشت ایام فاطمیه و به یاد حضرت زهرا (س) با حضور در گود زورخانه علی میرزای همدانی به اجرای مراسم پرداختند.

در این مراسم که با استقبال باشکوه پیشکسوتان باستانی، مربیان، مسوولان و مردم ورزش دوست همدان برگزار شد، ورزشکاران زورخانه ای همدان با هنرنمایی مرشد مهدی یداللهی حرکات باستانی را به اجرا گذاشتند.

ورزش باستانی در همدان از قدمت بالایی برخوردار است و در مدت فعالیت خود ورزشکاران بسیاری را از پیر و جوان و حتی کودکان در گود این زورخانه حضور پیدا کردند و به  ترویج ورزش ملی کشور ایران پرداختند.

این ورزش که با یاد خداوند و اهل بیت(ع) همراه است، در کنار تقویت جسم، به تقویت و پالایش روح می پردازد و درس اخلاق، تواضع و فروتنی را برای ورزشکار تداعی می کند.

چرم اوستا قهرمان فوتسال جام بصیرت شد

تیم چرم اوستا عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جام بصیرت مریانج را کسب کرد.

این رقابت ها با حضور ۱۸ تیم منتخب از شهرهای مختلف استان همدان در ۴۵ روز به میزبانی سالن شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد.

در دیدار نهایی این مسابقات تیم چرم اوستا عنوان قهرمان را کسب کرد، تالارقصر مادر دوم شد و عمران بتن بر سکوی سوم قرار گرفت.

تیم ابوتراب نیز جام اخلاق را تصاحب کرد و مسعود هندی بهترین دروازه بان مسابقات شناخته شد.

در پایان این مسابقات به تیم های برتر لوح، جام و جوایز ارزنده اعطا شد.

این مسابقات همه ساله به میزبانی شهر مریانج همدان برگزار می شود.

برچسب‌ها فوتسال همدان ووشو ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش قهرمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال همدان ووشو ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش قهرمانی فوتسال همدان ووشو ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره شطرنج رده‌های سنی مختلف بانوان کشور برگزار شد که زهرا پروین در رده سنی زیر ۱۸ سال با کسب چهار پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و کسب پنج امتیاز از هفت بازی و پوئن شکنی نسبت به زهرا قربانی از آذربایجان شرقی بر سکوی دوم ایستاد و مدال نقره را تصاحب کرد.

همچنین در این رده سنی ستایش کریمی از تهران با ۵/۵ و و زهرا قربانی از آذربایجان شرقی با پنج امتیاز مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

۲۴۴ شطرنج باز برگزار کننده مسابقات رده سنی زیر ۸ سال تا ۱۸ سال جشنواره قهرمانی کشور بودند.

کد خبر 6083797

دیگر خبرها

  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد
  • میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور + فیلم
  • مدال برنز مسابقات قهرمانی اسکیت کشور به دختر بجنوردی رسید
  • قهرمانان مسابقات جام برترین‌های دارت کشور مشخص شدند