Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:57:36 GMT

کاندیدها از مراسم‌های دهه فجر سوءاستفاده نکنند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۷۴۳۰

کاندیدها از مراسم‌های دهه فجر سوءاستفاده نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم الهی تبار ظهر امروز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه تبلیغات داوطلبین مجلس شورای اسلامی از ۲۲ بهمن ماه به طور رسمی آغاز می‌شود، اظهار داشت: بر این اساس ۱۰ روز دهه فجر برای داوطلبان یک فرصتی است که از آن استفاده کنند اما بر اساس قانون استفاده از ظرفیت‌های دولتی و عمومی جهت تبلیغات انتخاباتی ممنوعیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: در بحث مراسم‌ها و مناسبت‌ها باید مراقبت شود که برنامه‌های ملی دستخوش جریانات سیاسی و افراد خاص قرار نگیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: چنانچه در مراسمی از این اتفاقات بیفتد و داوطلبان بخواهند از فرصت استفاده کنند با آنها برخورد می‌شود و متولیان امر باید پاسخگو باشند چرا که این یک مطالبه عمومی است و مردم از ما انتظار دارند.

الهی تبار دهه فجر را یک جشن ملی عنوان کرد و گفت: نگاه ما نسبت به مراسم‌های این ایام باید برگزاری جشن با نشاط باشد و با توجه به اینکه استان کرمانشاه استان متنوعی به لحاظ جغرافیایی، قومی و مذهبی است باید از همه این ظرفیت‌ها در برگزاری جشن‌هایی با نشاط استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: ما فجر آفرینان را در دهه فجر فراموش می‌کنیم، آنها کسانی بودند که در پیروزی انقلاب نقش مؤثری داشتند لذا در این ایام باید در مدارس و مراسم‌های خاص از حضور آنها جهت معرفی به نسل جوان استفاده کنیم.

کد خبر 4829652

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 وقتی شوروی فروپاشید و اوکراین دوباره مستقل شد، اوکراین به واسطه انبوه تسلیحات اتمی انبار شده در این کشور، چهارمین قدرت اتمی دنیا بود. در آن زمان غرب و روسیه به اوکراین فشار آوردند تا تسلیحات اتمی به روسیه منتقل شود و در عوض غرب امتیازاتی به اوکراین می‌دهد. سفیر اوکراین در انگلیس با توجه به اوضاع کنونی این کشور می‌گوید: «زرادخانه هسته‌ای بزرگی داشتیم، آن را واگذار کردیم و این بلایی است که بر سر ما آوردند... این درس بزرگی برای ما و کشورهایی مثل ایران است که سپر هسته‌ای خود را کنار نگذارند...» صحبت‌های کامل این مقام اوکراینی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • طالبان: غربی‌ها فرهنگ خود را به دیگر کشورها تحمیل نکنند
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند