Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ دانشکده اسلامی جامعة المصطفی(ص) العالمیة در کامپالا با همکاری رایزنی فرهنگی ایران دوره آموزشی تخصصی «مهارت‌های آموزش قرآن کریم، روش‌های جدید تبلیغ و مدیریت دار‌القرآن» در اوگاندا برگزار کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این دوره‌ها برای دانش‌آموختگانی که تحصیلات علمی و دینی خود را در حوزه‌های علمیه قم، دمشق و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گذرانده‌اند، به مدت پنج روز در دانشکده اسلامی جامعة المصطفی برگزار شد.

حسین اسدی، استاد درس «مهارت‌های آموزش قرآن کریم» و «مدیریت دارالقرآن‌ها»، زارعان، استاد درس «مهارت‌های تدریس و هدایت»، مالک کیاندو، استاد درس «پروژه‌های درآمدزایی» و آدم سبیلا، استاد درس «مهارت‌های جدید تبلیغ» در دو نوبت جداگانه برای مبلغان(آقایان و بانوان) تدریس کردند.

حجت‌الاسلام دهقانی، رئیس دانشکده اسلامی جامعة المصطفی(ص) العالمیة، برخی شخصیت‌های علمی و دینی از جمله معاون مفتی اوگاندا، عابدی عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه کامپالا، رئیس شورای منطقه کاجانسی کامپالا، برخی ایرانیان مقیم و رایزن فرهنگی ایران در مراسم افتتاحیه این دوره حضور داشتند.

محمدرضا قزلسفلی، رايزن فرهنگی ایران در اوگاندا نقش مبلغان در توسعه همه‌ جانبه، رشد و بيداری مسلمانان و ارائه تصویری روشن از فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی را یادآور شد.

وی با اشاره به ‌اینکه اسلام دینی کامل، جامع و دارای فرهنگ و تمدن است، گفت: مهم‌ترین هدف اسلام هدایت و تربیت انسان‌ها و تشکیل جامعه‌ای بر مبنای عدالت است.

رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا در ادامه به شرح دلایل نقلی و عقلی درباره جایگاه ائمه(ع) به عنوان جانشینان پیامبر(ص) و نقش و مقام ولایت فقیه در زمان غیبت منجی عالم بشریت پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری قرآن مهارت قرآنی دوره اوگاندا مدیریت دارالقرآن رایزنی فرهنگی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • قرآن همه چیز ماست
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه دارد
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی