Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:25:03 GMT

لزوم خودداری از موازی کاری در فعالیت های فرهنگی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۷۴۷۳

لزوم خودداری از موازی کاری در فعالیت های فرهنگی

سرورزاده گفت: پراکندگی در کارهای فرهنگی تاثیر چندانی ندارد و باید با همگون سازی ظرفیت ها در این راستا فعالیت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «کوروش سرورزاده»، امروز (یکشنبه ۲۹ دی) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جهرم که با موضوع انتخابات برگزار شد، گفت: دشمنان با دروغ پردازی در فضای مجازی در حال فعالیت به شیوه جذاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهرم با تاکید بر لزوم مقابله با دشمن به شیوه نرم، افزود: تنها راه مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن مقابله فرهنگی است که باید مورد توجه مسئولان و نهادهای مربوط قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به شیوه صحیح و درست فعالیت های فرهنگی، عنوان کرد: پراکندگی در کارهای فرهنگی تاثیر چندانی ندارد و باید با همگون سازی ظرفیت ها در این راستا فعالیت شود.

 

سرورزاده با تاکید بر محتواسازی در فضای مجازی در راستای مقابله با فعالیت های بیگانگان در این فضا، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم این آمادگی را دارد تا با تهیه انیمیشن ها و کلیپ های جذاب در این زمینه فعالیت داشته باشد.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی رویداد ملی فهما شهادت سردار سلیمانی نماز جمعه طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی سقوط هواپیمای اوکراینی مناطق سیل زده جهرم فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تاکید کرد و گفت: آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بعدازظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ از مجموعه تاریخی‌فرهنگی سعدالسلطنه قزوین بازدید کرد و در جریان این بازدید با هنرمندان فعال دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از سرای سعدالسلطنه بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تأکید و اظهار کرد: در همین راستا آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

خسروپناه اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرد، زنده نگه داشتن هنرهای بومی بسیار حائز اهمیت است و بهترین راهکار برای تحقق این مهم آموزش این هنرها به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه احیا، مرمت، بازسازی و بهره‌برداری از مجموعه کاروان‌سرای درون‌شهری سعدالسلطنه اقدام به‌جایی بوده است، تصریح کرد: توجه به ارزش‌های فرهنگی‌اجتماعی همزمان با تلاش برای توسعه گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 747287

دیگر خبرها

  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن