Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصاری با اعلام عناوین ایام الله دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه های دهه فجر امسال با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «موسی انصاری» امروز (یکشنبه ۲۹ دی) در جمع خبرنگاران استان گفت: برنامه های دهه فجر امسال با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عناوین ایام الله دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 الی 22 بهمن سال جاری نام گذاری شده است افزود: 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن با عنوان روز ولایتمداری، انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امت و امام، 13 بهمن با عنوان تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی و تمدن اسلامی، 14 بهمن با عنوان جوان انقلابی، جهاد علمی، امیدآفرینی و 15 بهمن با عنوان مدیریت جهادی، اقتصادی مقاومتی و رونق تولید نام‌گذاری شده است.

 

وی تصریح کرد: 16 بهمن با عنوان سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن و تحکیم خانواده، 17 بهمن با عنوان معنویت، ایثار و شهادت، 18 بهمن با عنوان قرآن، عترت، وحدت اسلامی، آمادگی بیشتر برای طلوع خورشید ولایت عظما، 19 بهمن با عنوان امنیت پایدار، بازدارندگی، پاسداری از انقلاب اسلامی و 20 بهمن با عنوان روز مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد نام‌گذاری شده است.

 

انصاری خاطرنشان کرد: 21 بهمن نیز با عنوان روز جهاد، مقاومت و استکبارستیزی و 22 بهمن با عنوان حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار شهید قاسم سلیمانی مزین شده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد اعلام عناوین روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی ایام دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد ارتحال مرجع عالیقدر شیعه و استاد برجسته حوزه‌های علمیه مرحوم آیت الله بروجردی و به پاس بزرگداشت یاد و نام همه بزرگان و اندیشمندانی که در دوران محنت زای غیبت حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء در انتقال میراث گرانبهای اهل‌بیت معصومین علیهم السلام به نسل‌های بعد از خود تلاش کردند، مجلس یادبودی برگزار می‌شود.

این مراسم فردا سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برپا خواهد شد.

در این مجلس استاد حاج شیخ حسین انصاریان خطیب و سخنور ارزشمند به بیان نکاتی خواهند پرداخت.

کد خبر 6085110 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • دوم اردیبهشت سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی