Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@05:24:53 GMT

تلاش مدیر استقلال برای حل بحران سپیدرود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۷۵۰۲

مدیرعامل باشگاه سپیدرود که این روزها درگیر مشکلات و بحران های مالی است، برای حل این مسئله با اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال و مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان جلسه ای را برگزار کرد.  خلیل زاده که مالک هتل بزرگ گیلان نیز هست، در این جلسه گفت: باید برای فوتبال رشت کاری اساسی کرد تا برای همیشه بتواند در سطح نخست فوتبال حرفی برای گفتن داشته باشد و سقوط سپیدرود اتفاق بدی بود که نباید رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- خلیل زاده همچنین در این جلسه وعده داد که به سپیدرود کمک کند و در همکاری با افشین ناظمی مدیرعامل این تیم و دیگر مسئولان، اجازه نابودی این تیم 51 ساله را ندهند. ناظمی نیز افزود: سپیدرود در همه ی محله ها و طبقات مختلف اجتماعی جایگاه ویژه ای دارد و سپیدرود جزیی از هویت کلانشهر رشت و استان گیلان است که متاسفانه این ایام، روزهای سختی را می گذراند.

در نهایت باید دید وضعیت تیم سپیدرود رشت به کجا می رسد و آیا آن ها موفق به حل بحران خواهند شد یا خیر؟

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خلیل زاده فوتبال اداره ورزش و جوانان استان گیلان استقلال باشگاه سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، پیش تولید فیلم کوتاه «دور افتاده» از اواخر زمستان ۱۴۰۲ شروع شده بود و در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ به مرحله تولید و فیلمبرداری رسید. سیامک صفری، نازنین احمدی و نازنین میهن ۳ بازیگری هستند که مقابل دوربین این فیلم قرار گرفتند.

رضا قنبرزاده که نویسندگی و کارگردانی آثاری همچون «پوسیدگی»، «تنیدن» ، «فیشرآباد» و «به من میگن مک کنا» را در عرصه تئاتر پشت سر گذاشته در اولین تجربه فیلمسازی خود سراغ موضوعی اجتماعی رفته است.

در خلاصه داستان «دور افتاده» آمده است: مردی مراقبت از زن بیمار خود را به یک پرستار می سپارد ...

دیگر عوامل این فیلم کوتاه داستانی عبارتند از آرمین مرادی: مدیر فیلمبرداری، آرش بابکی: مدیر تولید، آرمان بابکی: مجری طرح - رسانه فیلم کوتاه نیوز، آزاده خلج: طراح صحنه و لباس، میلاد ملکی صدابردار، زهرا شبستری زاده: مدیر روابط عمومی، غزاله یراقی: مشاور پروژه و برنامه ریز، مهراد ماکویی: دستیار اول کارگردان، میترا مهاجرزاده: منشی صحنه، مسعود عابدی: دستیار دوم کارگردان، مهرنوش صحابی: گریم، علی کریمیان: فیلمبردار پشت صحنه، مبین نامور: تدوین، استدیو تدوین: آریا فیلم و علی پروین: مدیر تدارکات.

کد خبر 6078914 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران
  • برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر
  • تعیین تکلیف اعزام به خدمت ۲ برادر مشمول
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب های احتمالی
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد