Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- سازمان مدیریت صنعتی ایران، بانک پاسارگاد را به عنوان بهره ورترین بانک و موسسه اعتباری کشور انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در مراسم معرفی شرکت های برتر کشور که از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد، گواهینامه رتبه نخست بین شرکت های گروه بانک ها و موسسات اعتباری از نظر بهره وری کل عوامل، به بانک خصوصی پاسارگاد اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، هلدینگ بانک پاسارگاد موفق شد در رتبه بندی سال ۹۸ سازمان مدیریت صنعتی ایران بر اساس عملکرد سال ۹۷ شرکت ها، جایگاه ۱۴ را در بین شرکت های برتر از آن خود کند.

بر این اساس، میزان فروش هلدینگ بانک پاسارگاد در سال ۹۶ معادل ۱۶۷٫۴۸۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده که این رقم در سال گذشته به ۲۱۴٫۵۶۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

در عین حال، در شاخص بیشترین دارایی هم هلدینگ بانک پاسارگاد، روی پله هشتم ایستاده است. میزان دارای این بانک خصوصی در سال ۹۷ معادل ۱٫۲۴۲٫۳۱۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

همچنین شرکت هولدینگ سرمایه گذاری پارس آریان، هم موفق شده است که در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران در رتبه بندی امسال سازمان مدیریت صنعتی، جایگاه هشتم را به خود اختصاص دهد.

میزان فروش این شرکت از ۲۰۶٫۳۴۴ میلیارد ریال در سال ۹۶ به ۲۶۹٫۲۶۴ میلیارد ریال در سال گذشته افزایش یافته است.

  در همین حال، شرکت هلدینگ سرمایه گذاری پارس آریان در شاخص بالاترین ارزش افزوده هم روی پله هشتم بایستد. میزان ارزش افزوده تولیدی این هلدینگ در سال ۹۶ معادل ۱۴٫۹۰۶ میلیارد ریال بوده که در سال گذشته به ۸۰٫۵۰۷ میلیارد ریال رسیده است.

در شاخص بالاترین اشتغالزایی اما هلدینگ سرمایه گذاری پارس آریان، رتبه اول را در بین شرکت های برتر کشور کسب کرده است.

این هلدینگ موفق شده است که برای ۵۳هزار و ۷۹۱ نفر در سطح کشور به صورت مستقیم شغل ایجاد کند.

این گزارش حاکی است، شرکت های گسترش انرژی پاسارگاد و گروه ارزش آفرینان پاسارگاد، دو شرکت زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد نیز موفق شدند در رتبه بندی سال جاری شرکت های برتر ایران، نام خود را در فهرست شرکت های پیشرو ثبت کنند.

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد توانسته است که از جایگاه ۹۴ شرکت های برتر ایران در سال ۹۶ به جایگاه ۴۱ نقل مکان کند که نشان دهنده جهش ۵۳ پله ای است.

شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد هم از جایگاه ۶۱ به جایگاه ۳۳ رسیده و رتبه خود را ۲۸ پله ارتقا داده است.

این شرکت ها در فهرست شرکت های دارای بیشترین صعود هم به ترتیب در جایگاه های دوم و پنجم قرار گرفته اند.

میزان فروش شرکت هلدینگ گسترش انرژی پاسارگاد در سال گذشته ۵۳٫۵۵۲ میلیارد ریال و میزان فروش گروه ارزش آفرینان پاسارگاد، ۶۸٫۲۰۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

بر اساس گزارش سازمان مدیریت صنعتی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد دیگر عضو خانواده گروه مالی پاسارگاد هم روی سکوی ۶۳ شرکت های برتر ایران قرار گرفته است.   میزان فروش این شرکت بیمه ای خصوصی در سال ۹۶ مبلغی معادل ۱۹٫۹۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده که در سال ۹۷ به رقم ۲۹٫۰۸۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد

به گزارش پارس نیوز ، بر اساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی مبلغ تراکنش روزانه برای خرید با ۱۰۰ میلیون تومان افزایش به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. پیش از این محدودیت تراکنش خرید در هر روز ۱۰۰ میلیون تومان بود.

در متن ابلاغیه‎‌ای که بانک مرکزی در خصوص سقف تراکنش‌های روزانه مجاز برای خرید صادر کرده، آمده است:

حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.

بر اساس این ابلاغیه‌ی بانک مرکزی، هر شخص حقیقی از طریق یک کارت بانکی در یک روز تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز به انجام تراکنش خرید است.

علاوه‌براین، سقف مجموع تراکنش‌های بانکی یک شخص حقیقی با همه کارت‌های بانکی متعلق به او نیز ۲۰۰ میلیون تومان است.

منبع : اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی
  • واگذاری پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • پرسپولیس بانکی شد، استقلال نفتی!
  • با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد