Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید مطهری» هافبک سال‌های نه‌چندان دور تیم فوتبال پرسپولیس این‌بار به عنوان مربی و دستیار یحیی گل‌محمدی به جمع سرخپوشان بازگشته است.

مطهری با وجود درخشش در دوران جوانی به دلیل مصدومیت خیلی زود کفش‌هایش را آویخت اما امیدوار است این‌بار به عنوان مربی بتواند دوران درخشانی را در پرسپولیس تجربه کند.

این مربی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد مسائل مختلف از جمله بازگشت به پرسپولیس، شرایط حساس این تیم در ادامه فصل، عدم میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و اهداف کادر فنی جدید سرخپوشان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پرسپولیس بازگشتید اما این‌بار به عنوان مربی.

از این موضوع خیلی خوشحال هستم. در زمان بازیکنی به خاطر مصدومیت خیلی زود مجبور به خداحافظی از فوتبال شدم اما الان به پرسپولیس آمدم تا پس از ۲۰ سال دینم را به این تیم ادا کنم و امیدوارم که بتوانم برای پرسپولیس مفید باشیم. در همین راستا از همه پیشکسوتان مانند علی پروین، ناصر ابراهیمی برای حضور در پرسپولیس رخصت می‌گیرم و امیدوارم که بتوانم به تیم کمک کنم.

از کادر مدیریت گرفته تا کادر فنی همه از پیشکسوتان پرسپولیس هستند و به نوعی این کادر را می‌توان پرسپولیسی‌ترین تیم سال‌های اخیر دانست.

درست است. ابتدا کریم باقری که از بزرگان تاریخ پرسپولیس است و باعث افتخار است که از حضور چنین مربی‌ای کنارمان استفاده می‌کنیم. محمد حسن انصاری‌فرد هم یک مدیر از جنس فوتبال است و سوابق پرباری در مدیریت ورزش دارد. داوود فنایی هم جدا از سابقه بازیگری خوبی که در پرسپولیس دارد، از جمله مربیان صاحب سبک و خوب و مدرن در زمینه دروازه‌بانی است. یحیی گل‌محمدی هم دیگر برای همه ثابت شده است و با عملکرد خوب در تیم‌های دیگر نشان داده که لیاقت سرمربیگری در پرسپولیس را دارد. در مجموع گروه بسیار کاملی هستیم که از جنس پرسپولیسی هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم نتایج درخور بزرگی نام پرسپولیس را بگیریم.

خیلی‌ها اعتقاد دارند که حفظ قهرمانی‌ها از کسب این عنوان سخت‌تر است. شما هم به این موضوع اعتقاد دارید؟

به طور حتم می‌دانیم که کار سختی در پیش داریم. البته اگر توجه کرده باشید برانکو و کالدرون هم در ابتدای شروع کارشان در پرسپولیس نتایج چندان خوبی نگرفتند، اما با توجه به زمانی  که به آنها داده شد و حمایت هواداران توانستند نتایج لازم را بگیرند. ما هم تلاش می‌کنیم تا راه این بزرگان را ادامه دهیم و موفقیت‌ها و عنوان‌های تیم ادامه داشته باشد.

از جمله اهداف کادر فنی جدید در پرسپولیس صحبت کنید؟

به طور حتم هدف اصلی‌مان این است که موفقیت‌های سال‌های اخیر را ادامه دهیم. از طرفی علاوه بر کسب نتایج دلخواه می‌خواهیم فوتبالی را به نمایش بگذاریم که هواداران از تماشای آن لذت ببرند. ارائه یک فوتبال مالکانه و خوب از جمله اهداف ما است.

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر عدم میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را چطور می‌بینید؟

امیدوارم با دیپلماسی ورزش این مساله حل شود چرا که از دید من این تصمیم ظالمانه علیه ورزش ایران گرفته شده است. امیدوارم با رایزنی‌هایی که صورت می‌گیرد این مشکل حل شود. ما جایی زندگی می‌کنیم که در امنیت کامل به سر می‌بریم و در امنیت کامل قرار داریم. نمی‌دانم که روی چه منطقی این تصمیم گرفته شده است.

 پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا دیگر هواداران انتظار دارند که تیمشان در این رقابت‌ها هم مدعی باشد. در صورت حضور در لیگ قهرمانان می‌توان پرسپولیس را مدعی دانست؟

شرایط در آسیا متفاوت است. برای مثال تیم همگروه ما الدحیل قطر، ماریو مانژوکیچ را از یوونتوس  به خدمت می‌گیرد. حریفان همه برای قهرمانی در این رقابت‌ها خودشان را آماده می‌کنند اما ما هم بازیکنان خوب و با استعدادی داریم و با تلاش و کار بیشتر، به طور حتم همانطور که پیش از این هم آنها مقابل تیم‌های ما ناکام مانده‌اند را متوقف می‌کنیم. موفقیت آسیا به طور حتم یکی از اهداف ما است و با کادر خوبی که داریم می‌توانیم مدعی بمانیم. از دید ما پرسپولیس تیم ملی است و برای موفقیت آن با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

کادر بازیکنان  پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

به تمام این بازیکنان ایمان داریم. آنها فوق‌العاده هستند و سعی می‌کنیم با کار بیشتر هر چه زودتر در قالب تیمی جدید با یکدیگر هماهنگ شوند و با این نفرات در همه جام‌ها می‌توانیم مدعی باشیم.

به عنوان سوال پایانی، پرسپولیس بازی‌های بسیار سختی را تا پایان سال در برنامه دارد. با توجه به تغییرات صورت گرفته می‌تواند در این بازی‌های سخت پیش رو موفق عمل کند؟

از روزی که تیم را تحویل گرفتیم تا بازی با تراکتور ۱۰ روز زمان داریم. امروز هم با سایپا بازی داشتیم که به خاطر شرایط جوی این مسابقه لغو شد. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا در زمان باقی مانده بتوانیم تفکرات و برنامه‌هایمان را به تیم القا کنیم. کسانی که قواعد فوتبال را می‌دانند می‌پذیرند که کار بسیار سختی را پیش رو داریم اما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا با موفقیت از این تونل وحشت عبور کنیم.

برچسب‌ها محمدحسن انصاری‌ فرد باشگاه پرسپولیس یوونتوس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا علی پروین ماریو مانژوکیچ یحیی گل محمدی سایپا کریم باقری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدحسن انصاری فرد باشگاه پرسپولیس یوونتوس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا علی پروین ماریو مانژوکیچ یحیی گل محمدی سایپا کریم باقری محمدحسن انصاری فرد باشگاه پرسپولیس یوونتوس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا علی پروین ماریو مانژوکیچ یحیی گل محمدی سایپا کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم

حسین قمی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: ترکیبی از جوانی و تجربه را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد. تیمی که بدون شک در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت، ولی این جوانان بعد از چهار سال دوری از میادین رسمی به مصاف حریفان خود در آسیا می‌روند که بدون شک کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

وی افزود: برخی جودوکاران ما در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشتند که فرصتی برای کسب تجربه پیدا نکردند. نکته مهم اینجاست که جودوکاران ما رنکینگ ندارند و همین موضوع باعث می‌شود که در سید بندی و قرعه کشی مسابقات جای نداشته و در مبارزه اول با بهترین‌های وزن خود پیکار کنند. این یعنی مبارزه اول همان فینال و اگر نفرات ما از همین مبارزه دشوار عبور کنند، بدن‌ها راه افتاده و می‌توانند به مدال دست پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی جودو ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، نفرات اعزامی به شرایط بدنی ایده الی رسیده‌اند. در اردوی آخر با کاهش حجم و افزایش شدت تمرینات، بیشتر تمرکز ما روی مسائل روحی، روانی بود. این نفرات اگر به خودباوری برسند شک نداشته باشید توانایی کارهای بزرگ را داشته و رسیدن به مدال دور از دسترس نیست. همان طور که بارها و بارها گفته‌ام، دوری از میدان‌های بزرگترین مشکل جودوکاران ماست. این جوانان پر امید جودو باید در اردوها و مسابقات مختلف با جودوکاران مطرح دنیا مبارزه و تمرین کنند تا تجربه کسب کنند.

قمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در مسیر مسابقات آسیایی گفت: نکته اول اضافه وزن برخی جودوکاران است که در فرصت باقی مانده به امید خدا رفع خواهد شد. اما مشکل عمده دوم ما اختلاف ساعت ۴.۵ ساعته تهران با محل برگزاری مسابقات است. در روزهای گذشته تدابیری برای این موضوع اتخاذ و به انجام رسید تا این مشکل نیز به حداقل برسید. تغییر زمان‌های تمرین در طول روز، بخصوص ساعت ابتدایی صبح یکی از این برنامه‌ها بود که امیدوارم نتیجه لازم را داشته باشد.

وی در پایان گفت: آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پیش از المپیک به دلیل آنکه برخی کشورها برای تکمیل سهمیه‌های خود با بهترین نفرات خود به میدان می آینده همیشه سختی خاص خود را دارد. هر چند کار سخت و بسیار دشوار است، ولی نا امید نیستیم و ان شالله که بتوانیم مبارزات خوبی را به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6080587

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه عبور موشک‌های روسی از روی سر اوکراینی‌ها؛ مردم به وحشت افتادند
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت