Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت از اعلام نتایج آزمون‌های طرح ارتقای کارگزاران حج تمتع 99 خبر داد و گفت: مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان تا دهم بهمن ماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا محمدی مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت گفت: نتایج آزمون‌های طرح ارتقای کارگزاران حج تمتع ۹۹، اعلام و از طریق سامانه جامع کارگزاران از امروز در دسترس شرکت‌کنندگان آزمون قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: شرکت کنندگان در آزمون می‌توانند از منوی فراخوان‌های آزمون، نتیجه آزمون مرتبط با خود را مشاهده کنند. افرادی که حداقل ۳۰ درصد نمره آزمون (۶۰۰ از ۲۰۰۰) را کسب کرده باشند برای مصاحبه حضوری دعوت می‌شوند.

وی ادامه داد: برای سال جاری براساس آسیب شناسی صورت پذیرفته و پیشنهاد ارائه شده به منظور تاثیرگذاری نتیجه مصاحبه و تجارب قبلی و ارزشیابی متقاضیان مقرر شد حدنصاب نمره آزمون ۳۰ درصد تعیین تا پس از حاصل جمع با سایر شاخص ها، پذیرفته شدگان نهایی با لحاظ جمیع شاخص‌ها تعیین و اعلام شوند.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان در اسرع وقت و حداکثر تا دهم بهمن ماه، براساس برنامه زمانبندی توسط دفاتر حج و زیارت استانها انجام خواهد شد، لذا لازم است آن دسته از افرادی که جزء پذیرفته شدگان هستند آمادگی لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: بر اساس آئین نامه اجرایی کاروان حج تمتع، متقاضی می‌بایست حداقل ۵۰ درصد امتیاز هر موضوع و حداقل ۶۰ درصد از مجموع امتیازات جدول احراز صلاحیت‌های حرفه ای و تخصصی را که در مصاحبه حضوری مشخص می‌شود، کسب کند.

 آزمون ارتقای کارگزاران حج ۹۹ ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ با حضور ۳ هزار و ۹۶۵ نفر از کارگزاران حج و با مشارکت دفاتر حج و زیارت استان ها به صورت همزمان در تمامی حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حج تمتع سازمان حج و زیارت حج آزمون حمیدرضا محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ آهن بافق از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، تعداد ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

نمایش‌های راه یافته به این دوره جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد عبارتند از:- نمایش لیلا به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از فارسان- نمایش به افق محل به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از میناب - نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از لنده - نمایش کیف پول به نویسندگی احسان عارف و کارگردانی مهدی گودینی از کنگاور- نمایش ایران به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان از کرج- نمایش خسوف عشق به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان - نمایش راز به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از قم- نمایش زنان مقاوم به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج- نمایش مرد شامی به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر ایمانزاده از قم- نمایش آن سه نفر به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی علی صمصامی از بافق- نمایش ۴۴۴ به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندی از مشهد- نمایش گیلدا به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفید دشتی از بروجن- نمایش پیراهن مشکی به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی رضا خروجیان از ارومیه- نمایش کجای زندگی هستیم به نویسندگی و کارگردانی سید کاظم عباس زاده از بافق.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت