Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان مجموع خسارت‌های وارده به راه‌ها و ابنیه فنی در این منطقه را ۵.۸ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تمام راه‌های مسدود جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده بازگشایی می‌شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم جاوشیری با اشاره به خسارت‌های وارده به راه‌ها و ابنیه فنی جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وقوع سیلاب در جنوب استان به ۴۹۷ کیلومتر راه اصلی، ۷۸۲ کیلومتر راه فرعی و  ۱۷۴۱ کیلومتر راه روستایی خسارتی بالغ بر ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ هزار میلیارد ریال وارد کرده است.

وی افزود: همچنین به تعداد ۲۷۰ ابنیه فنی راه اصلی،۴۱۶ ابنیه فنی راه فرعی و ۵۵۴ ابنیه فنی راه روستایی خسارتی معادل ۱.۷ هزار میلیارد ریال وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان مبلغ کل خسارت‌های وارده به راه و ابنیه فنی در این ناحیه را ۵.۸ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مسیر دسترسی ۷۵۰ روستا طی بارندگی و سیل اخیر مسدود شده که تاکنون فقط بازگشایی ۲۴ روستا باقیمانده است.

جاوشیری تصریح کرد: با همت و تلاش شبانه ریزی عوامل راهداری در دو روز آینده تمامی راه‌ها بازگشایی و پس از تامین اعتبار عملیات بازسازی راه‌ها و ابنیه فنی شروع می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان


سیدمحمد مهدی سجادی گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۱۵۹ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در قالب ۶ هزار و ۳۷۷ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۲۹ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند و برای سرنشینان ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب عملیات رهاسازی انجام شد.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۵۰۱ کیلوگرم نایلون پوششی،سه هزار و ۵۴۱ تخته پتو، یک‌هزار و ۹۹۱ تخته موکت، ۹ هزار و ۲۸ بطری آب معدنی و در مجموع پنج هزار و ۶۵۵ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از امدادرسانی هوایی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم