Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@09:42:56 GMT

درخواست از تهرانی‌ ها برای اهدای خون

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۷۹۷۸

درخواست از تهرانی‌ ها برای اهدای خون

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دکتر محمدرضا مهدی‌زاده - مدیرکل انتقال خون استان تهران در پیامی ویژه از مردم پایتخت خواست که در این روزهای برفی، بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

متن پیام ویژه مدیرکل انتقال خون استان تهران به شرح زیر است:

«وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النّاسَ جَمیعاً

در این روزهای سرد و به دلیل بارش سنگین برف، شاهد کاهش آمار مراجعات به مراکز اهدای خون هستیم و از مهربانان پایتخت نشین که پیشتازان فرهنگ اهدای خون در کل کشور هستند، انتظار داریم به نیاز روزانه فرآورده‌های خونی برای نجات جان بیماران توجه ویژه کنند و با حضور در مراکز اهدای خون، مایه آرامش و امید برای هزاران بیمار چشم انتظار و نیازمند به خون باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روزها و در شرایط سخت عبور و مرور به علت بارش برف سنگین تهران، به قدرت مهربانی، نوعدوستی و انسانیت که بالاترین ویژگی داوطلبان اهدای خون است، ایمان داریم که همین شاخصه‌های ممتاز و متعالی، شما مهربانان را به سمت مراکز اهدای خون می‌آورد و این همان اتفاق مبارکی‌ است که خدمتگزاران شما در انتقال خون استان تهران به آن افتخار می‌کنند.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اهدای خون بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ روز 15 فروردین باید در اراک بازی عقب افتاده خود را از هفته هجدهم مقابل آلومینیوم انجام بدهد. تیم تهرانی لیگ برتر همچنین روز 19 فروردین در هفته بیست و دوم میهمان فولاد در اهواز است.

با توجه به فاصله 4 روزه دو بازی بیرون از خانه برای تیم هوادار، این باشگاه با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواهان تعویق یک‌روزه دیدار با فولاد خوزستان شده بود.

درخواست هواداری‌ها از سازمان لیگ تا این لحظه بی‌جواب مانده و به نظر می‌رسد این مسئله با موافقت سازمان لیگ هم مواجه نشود. چراکه بازی‌های هفته بیست و سوم به صورت هماهنگ در روز 24 فروردین برنامه‌ریزی شده و فشردگی مسابقات اجازه تغییر در برنامه مسابقات را نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶ پایگاه اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر
  • مراکز اهدای خون خراسان‌شمالی در شب‌های قدر فعال است
  • در پویش مهر سرخ ۹۱۶ نفر خون اهداء کردند
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون استان در شب‌های قدر
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • اهدای خون ۵۰۰ قمی طی ۷ روز گذشته
  • حدود ۷۵ هزار نفر در آذربایجان‌غربی خون اهدا کردند
  • اهدای عضو یک تهرانی در رشت