Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حبیب شهسواری روز یکشنبه در حاشیه نامگذاری ۲۴ واحد آموزشی آذربایجان‌غربی به نام شهید سلیمانی و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سردار سلیمانی به معنی واقعی واژه شهادت را غنی بخشید؛ ایشان به سبب ازخودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌هایی که داشت، در جایگاه شهادت بود و در نهایت شهید شد.

وی اضافه کرد: این شهید سرافراز چون نقش مهمی در عزت و آزادگی ملت ایران داشت در بین اقشار مختلف مردم محبوب بود و با شهادتش این حب و علاقه‌مندی مردم به وی چند برابر شد و اکنون بسیاری از اماکن به نام وی مزین شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته چندین مکان استان از جمله یک خیابان در شهر ارومیه و چند مسجد و مکان‌های دیگر در مناطق مختلف استان به نام وی مزین شده‌است، افزود: نامگذاری این اماکن به نام این شهید سرافراز برای قدردانی از تلاش‌های وی و فرهنگ‌سازی برای نسل‌های آینده است.

وی اظهار داشت: در اقدامی هماهنگ در تمامی شهرهای استان یک مدرسه به نام شهید قاسم سلیمانی مزین شد تا نسل‌های آینده نیز با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های این سردار رشید اسلام آشنا شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: مردم استان انقلابی و ولایتمدار هستند و در طول ۴۰ سال گذشته در جنگ تحمیلی قرار داشتند و در طول این مدت هیچ‌گاه ذره‌ای از ولایتمداری و انقلابی بودن این مردم کاسته نشده‌است.

وی افزود: جنگ تحمیلی در آذربایجان‌غربی در هشت سال تمام نشده و این جنگ تاکنون در این استان ادامه داشته‌است، به همین خاطر رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم این دیار به عنوان برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده‌است.

در این آیین با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان اجرایی مهاباد دبیرستان دخترانه شاهد عفاف این شهرستان به نام شهید «قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به همراه همرزمانش بامداد جمعه، ۱۳ دی ماه به دستور رییس‌جمهوری آمریکا (دونالد ترامپ) در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ایثار و شهادت قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ایثار و شهادت قاسم سلیمانی دونالد ترامپ آذربایجان غربی ایثار و شهادت قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سعید شهند افزود: تهیه علوفه برای حیات وحش، تهیه بسته‌های آموزشی زیست محیطی و آبیاری درختان پارک ملی دریاچه ارومیه از جمله احکام سبز صادر شده هستند.

او با ابراز امیدواری درخصوص تبدیل شدن این احکام به رویه‌ای خاص افزود: متخلفان حوزه حفاظت محیط زیست باید آگاه باشند، در صورت خسارت رساندن به محیط زیست، مراجع قضایی بر اساس قانون با آنها برخورد کرده و حکم مناسب را صادر می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست با حضور شبانه روزی در مناطق و عرصه‌های طبیعی با هرگونه تخلف زیست محیطی برخورد کرده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده اند.

شهند گفت: نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست نیازمند آموزش‌های مستمر است و کارشناسان آموزش و محیط بانان حفاظت محیط‌زیست در سراسر استان نیز با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در طول سال تلاش می‌کنند تا با افزایش آگاهی‌ها و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، میزان تخلفات و جرایم این حوزه به حداقل برسد.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست از همفکری و هم افزایی قاضیان و مسئولان و مدیران دستگاه قضایی در این عرصه بهره‌مند است و حمایت دستگاه قضایی از ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست به عنوان ضابطان قضایی، زمینه برخورد قاطع آنان را در برخورد با متخلفان این حوزه فراهم می‌سازد.

دیگر خبرها

  • ملت‌ها با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند
  • درخواست ویژه سردار شکارچی درباره سفارتخانه های رژیم اسرائیل
  • سوال هفدهم پویش ملی«زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی اعلام شد
  • صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • سوال شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی
  • سبقت غیر مجاز وانحراف به چپ، بیشترین علت تصادفات درآذربایجان غربی
  • بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفرهای نوروزی جان باخته اند
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • بنای تاریخی کاخ موزه باغچه جوق ماکو پذیرای گردشگران