Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:34:41 GMT

سامانه نقشه هوایی رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۸۰۵۵

سامانه نقشه هوایی رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش،  با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و سورنا ستاری معاون علمی پژوهشی رییس جمهور، بعدازظهر یکشنبه از سامانه نقشه هوایی (INFLIGHT AIP) در ستاد نیروی هوایی رونمایی می‌شود.

فناوری ساخت این سامانه پیش از این در انحصار کشور آمریکا بوده که با همت و دست توانمند کارکنان نیروی هوایی ارتش و صنایع داخلی این انحصار شکسته شد و کشور جمهوری اسلامی ایران نیز به فناوری ساخت سامانه نقشه هوایی (INFLIGHT AIP) دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها سورنا ستاري عزیز نصیر زاده ارتش جمهوری اسلامی ایران فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سورنا ستاري ارتش جمهوری اسلامی ایران فناوری سورنا ستاري ارتش جمهوری اسلامی ایران فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی از موتور شش سیلندر ساخت ایران
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد