Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور از تجمع و اجتماع فاطمی در سراسر کشور خبر داد و گفت: این اجتماعات در میدان‌های بزرگ شهرهای استان‌ها همزمان با ایام دوم فاطمیه برگزار می‌شود. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نوشاد نوشادی ظهر امروز در نشست بررسی برنامه‌‌های ایام  فاطمیه دوم در استان بوشهر با بیان اینکه برای فاطمیه دوم جلسات و  نشست‌های مختلفی در استان‌ها تشکیل شده است اظهار داشت: شورای هیئت‌های مذهبی در عرصه برگزاری مراسم و آیین‌های مختلف دینی، انقلابی، مذهبی و اجتماعی نقش مهمی دارد که در این راستا ویژه برنامه‌های این ایام در طول سال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از ساماندهی و سازماندهی هیئت‌های مذهبی برای برپایی مراسم ایام فاطمیه دوم در استان‌ها خبر داد و بیان کرد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه دوم  تدوین شده است که امید می‌رود با همکاری همه دستگاه‌های مسئول، برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند بهترین استفاده از آن کنند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور از تجمع و اجتماع فاطمی در سراسر کشور خبر داد و گفت: این اجتماعات در میدان‌های بزرگ شهرهای استان‌ها همزمان با ایام دوم فاطمیه از جمله استان بوشهر برگزار می‌شود.

نوشادی، با اشاره به فعالیت هیئت‌های مذهبی بانوان در ایام فاطمیه دوم خاطر نشان کرد: در این هیئت‌ها آموزه‌های اخلاقی، رفتاری، سبک زندگی بر اساس سیره زندگانی و شخصیتی حضرت زهرا(ع) مورد توجه قرار می‌‌گیرد.

وی، با تاکید بر همکاری دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در برگزاری مراسم‌ هیئت‌‌های مذهبی در شهرها و روستاها بیان کرد: فضا سازی محیطی بر اساس انقلاب فاطمی مورد توجه هیئت‌های مذهبی قرار دارد.

نمایش «دوشنبه بعدازظهر» در سوگ یگانه دخت رسول خدا فاطمیه خط مقدم ما است/ راه‌اندازی پویش "هر شیعه، یک پرچم" ‌بیت‌الزهرای حاج قاسم برای مراسم فاطمیه آماده می‌شود / سردار در آخرین بازدید چه توصیه‌ای داشت؟ + فیلم‌

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، موکب‌های مختلف پذیرایی از  دیگر برنامه‌های مهم هیئت‌های مذهبی دانست و گفت: این ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها در شهرها، روستاها، میدان‌های اصلی و جاده‌‌ها ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/190/ U

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

روز گذشته همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

در ادامه؛ سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی سنبل برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

آیت الله طبسی، سخنران پایانی این همایش نیز با تقدیر از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها گفت: کارهای خیری که توسط شما انجام می‌شود به برکت دعای آسمانی هاست. هستند کسانی که اموال زیادی دارند اما برای کارهای دیگر پول خرج می‌کنند و توفیق استفاده از این اموال در راه خیر را ندارند.

وی افزود: اگر خداوند این کشور را حفظ کرده است و نعمات خود را برای آن می‌فرستد، به برکت همین کارهای خیری است که به انجام می‌رسد و شما آثار کارهای خود را در این دنیا و هزاران برابر در آخرت خواهید دید.

عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: از شما خواهران و براداران وظیفه شناس، تقدیر و تشکر دارم و از خداوند می‌خواهم که به شما عمری طولانی و با برکت و فرزندانی بهتر از خود شما که این راه را ادامه دهند عطا فرماید و مشمول دعای خیر حضرت حجت – عجل الله تعالی فرجه الشریف – شوید.

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!