Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به استقبال دانشجویان مزدوج، مهلت نام‌نویسی اولیه که پایان آذرماه بود به پایان دی‌ماه تغییر یافت، اما پس از این تاریخ دیگر تمدید نخواهد شد.

ورود کاروان‌های دانشجویان به مشهدمقدس از دهم دی‌ماه آغاز شده است و با توجه به ایام پایانی امتحانات دانشگاه‌ها و تراکم کاروان‌های بهمن‌ماه، زوج‌های دانشجو هر چه سریعتر نسبت به انتخاب کاروان و تاریخ اعزام خود از طریق سایت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوج‌هایی که یکی از آنها در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین ماه ۹۷ تا پایان آذرماه ۹۸ باشد، امکان ثبت‌نام در بیست‌وسومین دوره ازدواج دانشجویی را دارند.

همچنین زوج‌هایی که در دوره بیست‌ودوم ثبت‌نام کرده و تایید شده‌اند اما امکان حضور نداشته‌اند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند. جاماندگان بیست‌ویکمین دوره ازدواج دانشجویی نیز می‌توانند درخواست خود را به‌صورت کتبی (از طریق نهاد رهبری دانشگاه) به ستاد ازدواج دانشجویی ارسال کنند.

بر پایه این گزارش، زوج‌های دانشجوی واجد شرایط می‌توانند تا فردا پایان دی‌ماه از طریق سایت اینترنتی ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا امور فرهنگی دانشگاه‌ها برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کنند.

کد خبر 4829654 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی دانشجویان مشهد مقدس وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران سقوط هواپیما دانشگاه های علوم پزشکی قاسم سلیمانی سازمان سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه پیام نور منصور غلامی آزمون استخدامی شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، مهدی محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می توانند از این وام بهره‌مند شوند.

دکتر محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

کد خبر 6084115

دیگر خبرها

  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه ملی نانو
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد