Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمتر از هفت‌هزار شکایت درباره ردصلاحیت‌ها دریافت کردیم که مشغول بررسی آن‌ها هستیم. قانونگذار برای ما تکلیفی معین نکرده که اگر تخلفاتی یا جرایمی است، آن‌ها را به قوه قضائیه ارسال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آنچه که ملاک است بررسی صلاحیت‌ها برای ورود به مجلس است، بنابراین هیچ گاه اسناد و مدارک را مستقیما برای قوه قضائیه ارسال نخواهیم کرد. اگر مراجعِ دیگر صلاحیت داشته باشند و تشخیص‌شان این باشد، آن‌ها می‌توانند اعلام نظر کنند.

کدخدایی افزود: تا روز پنج شنبه (۲۶ دی) دریافت شکایات نامزد‌های رد صلاحیت شده را داشتیم و همزمان رسیدگی به شکایت‌ها آغاز شد. اعضای شورای نگهبان مشغول بررسی شکایات هستند.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به نتایج احتمالی اعتراضات به رد صلاحیت‌ها خاطرنشان کرد: مثل ادوار گذشته ممکن است افرادی که اعتراض کردند با توجه به اسناد و مدارک جدیدی که به دست ما می‌رسد صلاحیتشان تائید شود و ما نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن به تعهدات ارزی به میزان ۷۶ هزار و ۲۳۴ یورو به ارزش ۳۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و شرکت را علاوه بر محرومیت از یکسال فعالیت بازرگانی به پرداخت ۶۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزران تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت بانک تجارت و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • می‌توان با بررسی سطح بینایی، زوال عقل را ۱۲ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه