Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@08:59:51 GMT

گلایه نجیبانه‌ات را به گوش جان شنیدم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۸۴۴۸

گلایه نجیبانه‌ات را به گوش جان شنیدم

رئیس جمهور در پاسخ به یک وطن بلوچ ، با تاکید بر اینکه "ایران آّباد و سرفراز بی‌تردید و بی‌مسامحه، رنگین‌کمانی از همه اقوام و شهروندان است و جز با توسعه همه‌جانبه، متوازن و بدون تبعیض به دست نخواهد آمد" ، گفت: از مشکلات‌تان- از وضع نامناسب راهها و آب آشامیدنی گرفته تا فقر و محرومیت- آگاهم و به احترا

به گزارش ایمنا  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در پاسخ به مرد میانسال ساکن روستای "بنت" سیستان و بلوچستان که درددل صمیمی او با رئیس جمهور در روزنامه همشهری منتشر شد، نوشت: 

هموطن عزیز بلوچم

سلام؛ گلایه نجیبانه‌ات را به گوش جان شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که ردای مسئولیت به تن کردم، رویای ایرانی آباد و سرفراز را در سر داشتم و در تمام این 6 سال برای تحقق همان رویا کوشیده‌ام.ایران آّباد و سرفراز بی‌تردید و بی‌مسامحه، رنگین‌کمانی از همه اقوام و شهروندان است و جز با توسعه همه‌جانبه، متوازن و بدون تبعیض به دست نخواهد آمد.

از مشکلات‌تان- از وضع نامناسب راهها و آب آشامیدنی گرفته تا فقر و محرومیت- آگاهم و به احترام شما مردم صبور و رنج‌کشیده تمام‌قد می‌ایستم. برای توسعه استان سیستان و بلوچستان اقدامات و برنامه‌های زیادی در جریان است اما از اینکه هنوز نتوانسته‌ایم گَردِ محرومیتِ نشسته طی سالیان دراز را از چهره زیبای این استان بزداییم متاسف و شرمنده شما مردم دوست‌داشتنی هستم.

در کنارتان ایستاده‌ام، نه فقط برای عبور از بحران سیل، که ان شاالله تا زمان رفع همه مشکلات و آبادانی کامل این دیار. هموطن عزیزم؛ من رئیس‌جمهور همه مردم ایرانم و به تک تک شما از جنوبی‌ترین نقطه تا شمالی‌ترین نقطه ایران عزیز عشق می‌ورزم.

حسن روحانی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 406479

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی روحاني رئیس جمهور سيستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی در اجتماع پرشور مردم شاهرود با بیان اینکه بسیار خرسندم امروز در جمع شما مردم شاهرود حضور پیدا کردم، اظهار داشت: مردم این دیار در تاریخ آنچه دارند افتخار است و دلداده امام رضا (ع) هستند.

بیشتر بخوانید؛ سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی

وی با اشاره به ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم مردمان این دیار افزود: مردم شاهرود پس از انقلاب نیز در برابر دشمنان قاططعانه ایستادند و در دفاع مقدس جانانه از وطن دفاع کردند و در دفاع حرم نیز مدافعان این استان خوش درخشیدند.

رئیسی با اشاره به فرهیختگان و نام‌آوران منطقه استان سمنان به ویژه شاهرود تصریح کرد: امروز به فرموده رهبر انقلاب با وجود همه دشمنی‌ها، به دلیل مواضع به حق نظام و اهدافش بلندش و ایستادگی مردم ایران اسلامی در برابر استبداد و استکبار جهانی، در موضع برتر و رو به جلو قرار داریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز همه امت اسلام به حقایت ایران اسلامی در دفاع از فلسطین و ضدیت با اسرائیل پی برده‌اند، اضافه کرد: امروز قاطعانه در دفاع از فلسطین ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از کارخانجات راکد به چرخه تولید بازگشته و نرخ بیکاری کاهش یافته است اما باید همچنان بر افزایش تولید و پیشرفت کشور متمرکز باشیم، تصریح کرد: امروز به قله نزدیک شده ایم و دولت هرگز خستگی و ناامیدی نداریم و این ادبیات نباید در کشور جایی داشته باشد و موانع را از پیش پای مردم، تولیدکنندگان، صنعتگران و ‌... برمی‌داریم.

رئیس جمهور تاکید کرد: رشوه و فساد نباید در این دولت جایی داشته باشد؛ این موضوعات سبب ناامیدی مردم خواهد شد لذا از مدیران می‌خواهم به جد به زیرمجموعه‌های خود نظارت بیش از پیش داشته باشند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اسرائیلی‌ها فکر کردند می‌توانند ایران را مورد تجاوز قرار دهند و به سفارت ایران حمله کردند، لذا باید تنبیه می‌شدند و ملت بزرگ ایران آنها را تنبیه کرد، تاکید کرد: اگر اسرائیل خطا ‌کند، اگر اشتباه کند و بخواهد کوچک‌ترین تعرضی به خاک ایران کند، بداند چنان پاسخی خواهیم داد که اسرائیل و حامیانش پشیمان خواهند شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در مذاکره با برخی کشورهای‌ غربی به آنها گفتنم مبادا با زبان زور با ملت ایران سخن بگویید؛ ملت ایران دارای منطق است و زورگویی دورانش تمام شده است، گفت: هرگز میز مذاکره را ترک نکرده و نخواهیم کرد و دشمنان بدانند اگر بخواهند با زبان زور با ملت ایران سخن بگویند با تمام قدرت در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: گذشت زمانی که با برجام 1 و 2 می‌خواستند بر روی موشک‌های ایران مذاکره ‌کنند؛ در دولت سیزدهم هرگز اجازه نخواهیم داد با قدرت دفاعی ایران کسی مذاکره کند.

منبع: تسنیم

در حال تکمیل...

کد خبر: 1227607 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • دورانی که برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسید،‌ گذشت
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • ‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها