Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید با ناامن کردن فضا، جرأت ارتکاب فساد را از مفسدان بگیریم.

به گزارش ایسنا، آئین تکریم و معارفه رئیس منطقه یک و بازرس کل استان تهران با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ حسن درویشیان در این مراسم که در بازرسی کل استان تهران برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد شهدای همه انقلاب خصوصاً شهید سپهبد سلیمانی اظهار داشت: امروز یکی از وظایف مهم سازمان که باید به‌طورجدی به آن بپردازیم، ناامن کردن فضای اداری کشور برای مفسدین است تا جرأت ارتکاب فساد از آن‌ها گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بخشی از فسادها ناشی از ساختارهای ناکارآمد است که باید با کمک همدیگر و فرهیختگان در داخل و خارج از سازمان، این بسترها شناسایی و اصلاح آن را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اهمیت منطقه یک بازرسی و استان تهران گفت: بازرسی کل استان تهران دارای اهمیت ویژه‌ای است. تمام مسائل مهم کشور در تهران مطرح و تصمیم‌گیری می‌شود. لذا از جهات متعددی، بازرسی کل استان تهران در بین مناطق بازرسی متمایز است.

درویشیان با اشاره به توانمندی و تجربه فراوان ابراهیم شاهرخیان در حوزه‌های کلان مدیریتی تصریح کرد: آقای شاهرخیان از مدیران توانمند و باتجربه سازمان هستند و اگر ایشان در استان تحول ایجاد کنند، با توجه به اهمیت منطقه یک و این استان، موجب ارتقای سازمان در کل کشور خواهد شد. چراکه برخورد با فساد در استان تهران حتماً اثرش را در کل کشور خواهد گذاشت.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های حسینی مؤخر، ابراهیم شاهرخیان را به‌عنوان رئیس منطقه یک بازرسی و بازرس کل استان تهران معرفی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس سازمان بازرسی کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه‌های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از ۲۹ آزادراه در دست بهره‌‌برداری، ۲۴ آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و ۵ آزادراه دیگر شامل آزادراه‌های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

بنابراین گزارش، با تجهیز آزادراه‌های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسائل نقلیه پشت دروازه‌های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود ۳۶ میلیون لیتر بنزین (معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال) و ۱۷ میلیون لیتر گازوئیل (معادل ۵۶۰۰ میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.

در این راستا خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری‌های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاش‌های صورت گرفته دست اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد