Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر مستعفی لبنان از گروه‌های سیاسی این کشور خواست وقت را هدر ندهند و هرچه زودتر دولت را تشکیل دهند.

به نقل از سایت اینترنتی النشره، سعد حریری، نخست‌وزیر مستعفی لبنان گفت: ما روز گذشته هم برای بیروت ترسیدیم اما مثل همیشه اوضاع درست شد و آثار خشم و آشوب و دود آتش از چهره لبنان زدوده شد. ما برای زخمی شدگان از خداوند شفای عاجل می‌خواهیم و امیدواریم کشورمان را از فتنه دور نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یک راه برای آرام کردن طوفان مردمی وجود دارد؛ زمان را هدر ندهید و دولت را تشکیل دهید و در را به روی راهکارهای سیاسی و اقتصادی باز کنید. اینکه ارتش و نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان رو در روی هم باقی بمانند درست نیست و چیزی را حل نمی‌کند.

حریری خطاب به ساکنان طرابلس و شمال گفت: برای من سخت است که بگویم روز گذشته جوانانی را به اسم شما برای خشونت کشاندند. اما می‌دانم که کرامت بیروت، امانت رفیق حریری نزد شماست و شما از امنیت آن و باطن تحرکات مردمی دفاع می‌کنید.از دوستان بد دوری کنید و مراقب حرف‌هایی که سرزنش‌کنندگان برای تخریب کشور می‌گویند باشید./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/

با استقرار ارتش و پلیس آرامش به بیروت بازگشت

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین؛ روز ارتش مقتدر و مردمی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان ارتش تبلور استقلال و آزادى مردمیست که آوازه غیرت و هم‌بستگی‌شان دروازه‌هاى پولادین جهان را درنوردیده است و اکنون آنچه امروز بدان می‌بالیم، مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در ۸ سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان آب‌دیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل مشغول به خود؛ رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!
  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • خبرنگار صداوسیما: شهر اصفهان در امنیت و آرامش است
  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • تبریک شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی به ایران 
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • ۲۹ فروردین؛ روز ارتش مقتدر و مردمی جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است