Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:27:06 GMT

دختر ایرانی رکورد دوی ۶۰ متر داخل سالن را شکست

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۸۴۹۶

دختر ایرانی رکورد دوی ۶۰ متر داخل سالن را شکست

«فرزانه فصیحی» در مسابقات دو و میدانی داخل سالن آزاد که به میزبانی بلگراد صربستان برگزار می‌شود، در دوی ۶۰ متر رکورد ۷.۲۹ ثانیه را به ثبت رساند.

وی رکورد قبلی خود را (۷.۳۲ ثانیه) شکست و در صورت ثبت در فدراسیون جهانی، ورودی مسابقات جهانی را نیز که طی ماه‌های آینده برگزار می‌شود، کسب می‌کند.

رکورد ورودی مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰ ثانیه است که فصیحی یک صدم ثانیه بهتر دوید.

فصیحی در گفت‌وگو با ایرنا این خبر را تایید کرد.

رکورد قبلی وی از طرف فدراسیون دو و میدانی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا نیز تایید شده است.

وی امسال با ۵.۶۵ امتیاز عنوان برترین ورزشکار لیگ برتر دو و میدانی را از آن خود کرده و آبان‌ماه به باشگاه پارتیزان بلگراد پیوست.

این دونده ایرانی در سال ۹۶ در دوی ۶۰ متر مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا به مدال برنز دست یافت و در مسابقات دو و میدانی غرب آسیا در امارات در سال ۹۱، در دوی ۱۰۰ متر موفق به کسب مدال نقره شد.

برچسب‌ها فرزانه فصیحی فدراسیون دو و میدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرزانه فصیحی فدراسیون دو و میدانی فرزانه فصیحی فدراسیون دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل المپیکی شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در سومین روز از رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی بازی‌های المپیک امروز با حضور نمایندگان کشورمان در فینال چند ماده در چونگجوی کره جنوبی پیگیری می‌شود؛ که در نخستین مسابقه فاطمه مجلل پاروزن با ایستادن در رده سوم ضمن کسب مدال برنز آسیا نخستین سهمیه قایقرانی ایران را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند.

در فینال روئینگ تک نفره فاطمه مجلل با زمان ۷ دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۷ صدم ثانیه دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند. ۵ قایق نخست این ماده سهمیه حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب کردند.

در دیگر مسابقه امروز، حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان با زمان ۷ دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۵۱ صدم ثانیه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کرد و جایگاه یازدهمی مسابقات را کسب کرد و از کسب سهمیه المپیک باز ماند.   

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت‌ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

دیگر خبرها

  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)
  • «مرمت آثار باستانی» در سالن فردوس موزه سینما
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • فاطمه مجلل المپیکی شد
  • صعود ۲ قایقران ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا