Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول راشکی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های هفته گذشته در سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در ۱۵ شهرستان در جنوب استان دچار آبگرفتگی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از همین رو تاکنون به ۷۸ هزار و ۸۴۷ فرد آسیب دیده از سیلاب در قالب حدود ۱۷ هزار خانوار آسیب دیده در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد رسانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم سیل زده در ۶۵۵ روستای سیستان و بلوچستان همچنان در حال انجام است، ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت بیش از ۹ هزار تخته پتو، ۴ هزار و ۲۲۸ تخته موکت و ۷ هزار و ۱۶۱ کیلوگرم نایلون و و مقادیری مواد غذایی بین افراد آسیب دیده در سطح این استان توزیع کردند.

راشکی با اشاره بر اینکه ۳ هزار و ۲۱۵ نجاتگر در قالب ۸۲۳ تیم عملیاتی کار امداد رسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان را بر عهده داشته اند، تصریح کرد: نیروهای هلال احمر سیستان و بلوچستان با ۲ فروند بالگرد تاکنون بیش از ۱۱۸ سورتی پرواز جهت امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل انجام داده اند.

کد خبر 4829714

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد رسانی سیل سیستان و بلوچستان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند. 

محمدعلی کاوسی امروز، ۵ اردیبهشت در پی بارندگی های اخیز استان، اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند. 

وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستاهای چاه خوش نری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد. 
کاوسی بیان داشت: از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود که یک تیم از شعبه طبس به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستاهای محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند. 

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد