Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر نخست وزیر مستعفی عراق ساعات بازگشایی منطقه الخضراء در بغداد برای عبور و مرور خودروها را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، محمد حمید البیاتی، مسؤول دفتر عادل عبدالمهدی، نخست وزیر مستعفی عراق امروز (یکشنبه) در گفتگو با شبکه تلویزیونی سومریه نیوز این کشور اعلام کرد، ساعات بازگشایی منطقه الخضراء بغداد برای عبور و مرور خودروها تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البیاتی گفت: الخضراء هر روزه صبح‌ها از ساعت شش تا ۱۰ و عصرها از ۲ تا ۵ برای عبور و مرور خودروها باز خواهد بود.

مسؤول دفتر عبدالمهدی با اشاره به اینکه پس از بازگشایی منطقه عبور و مرور خودروها روان می‌شود، اظهار کرد: این شرایط تا بازگشایی کامل منطقه برای خودروها ادامه خواهد داشت.

وی در تاریخ ۱۵ ژانویه جاری اعلام کرده بود، بازگشایی منطقه الخضراء از پل معلق به سمت ورودی الزوراء و فرودگاه المثنی تا تقاطع عمان و از آنجا به سمت فرودگاه بین‌المللی بغداد در دو مسیر رفت و برگشت خواهد بود.

مسؤولان امنیتی عراق از زمان آغاز تظاهرات در این کشور مجبور شدند گهگاهی ممنوعیت رفت و آمد در بغداد از جمله منطقه الخضراء اعمال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه الخضراء اعتراضات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران،یک‌شنبه ۲۶ فروردین‌۱۴۰۳، دفتر هماهنگی کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با انتشار بیانیه‌ای ضمن تقدیر از اقدام سپاه پاسداران در عملیات "وعده صادق" آن را اعمال حق دفاع مشروع و نشانه رویکرد ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای دانست.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و مارمَیتَ اذ رَمَیت و لکن الله رمی

اقدام سپاه پاسداران اسلامی ایران در اِعمال حق دفاع مشروع، نشان دهنده رویکرد ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای است.

این عملیات، باعث دلگرمی و شادی همه آزادی‌خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه و همه مجاهدان محور مقاومت شده و نویدبخش افول هرچه بیشتر و سریعتر امریکا و اسرائیل در جهان و منطقه است.

دفتر هماهنگی کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، ضمن تقدیر از دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام خون سردار شهید زاهدی و همرزمانش به تمامی مستکبران یادآوری می‌کند که مردان دلاور این مرز و بوم تا آخرین قطره خون، پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در سایه رهبری مقام معظم رهبری، دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس کوتاه خواهند کرد.

دفتر هماهنگی کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227126 برچسب‌ها سپاه پاسداران بسیج اساتید

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • بازگشایی یک نانوایی در غزه / 6 ماه پس از جنگ (فیلم)
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • رگبار‌های پراکنده در جنوب و غرب استان مرکزی
  • واکنش عبدالمهدی به حمله ایران؛ طوفان بزرگ‌تر در راه است
  • عبدالمهدی: طوفان بزرگ‌تر در راه است
  • بازگشایی حریم هوایی کشور‌های منطقه پس از عملیات ایران
  • بازگشایی حریم هوایی کشورهای منطقه پس از عملیات ایران