Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین‌زادگان روز یکشنبه در نخستین جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروزی استان مازندران گفت: اینکه صرفا هر سال افزایش تعداد گردشگران را اولویت گردشگری استان قرار دهیم نه تنها کمکی به مازندران نمی کند، بلکه انرژی زیادی از استان را هدر خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری برای مازندران باید آورده اقتصادی داشته باشد، افزود: همه باید به نوعی گردشگری مازندران را برنامه ریزی و اجرا کنیم که در نهایت منجر به افزایش درامد و شاخص های اقتصادی استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه این مسئله باید دوطرفه باشد ، گفت: در طرف دیگر ما نیز برای گردشگر باید شرایط خدمات با کیفیت و سفری ایمن و دلپذیر را فراهم کنیم.

طرح‌های گردشگری نباید بر روی کاغذ بماند

استاندار مازندران با اشاره به شرایط اقتصادی حساس کشور تاکید کرد: طرح‌های خدماتی و زیرساختی گردشگری استان نباید بر روی کاغذ بماند و اجرا نشود. 

حسین زادگان گفت: باید مدیران نسبت به شرایط حساس اقتصادی کشور و حرکت به سمت اقتصاد پایدار آگاه و هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه استفاده از حداکثر ظرفیت های اقتصادی گردشگری باید برای همه مدیران اولویت باشد، افزود: ایام نوروز طلایی‌ترین فرصت برای نمایش یک مازندران گردشگر پذیر است تا با استفاده همزمان از تمامی ظرفیت های گردشگری اقتصاد استان را تقویت کنیم. 

اسناندار مازندران همچنین تاکید کرد: نباید مدیریت و طرح‌های گردشگری استان کوتاه مدت و خلاصه به ایام نوروز باشد، زیرا این به معنای فقدان نگاه اقتصادی کلان به گردشگری است.

مدیران برای تقویت گردشگری از ظرفیت دانشگاه استفاده کنند

حسین زادگان ایده پردازی در حوزه گردشگری را اولویت همه مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: مدیران باید در حوزه گردشگری از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاه ها استفاده کنند.

وی پای کار آوردن دانشگاه ها را بسیار مهم دانست و افزود: این مسئله باعث خواهد شد که گردشگری از حالت سنتی ، تکرار گونه و روزمره خارج شود.

استاندار مازندران همچنین به استفاده از سمن ها و تشکل ها در تمامی حوزه ها تاکید کرد و گفت: این تشکل‌ها می توانند کمک خوبی برای محدودیت های دستگاه ها اجرایی باشند.

حسین زادگان همچنین بر کیفیت خدمات تاکید کرد و گفت: اینکه صرفا طرح های گردشگری اجرا شود که هیچ رغبت ، انگیزه و کیفیتی در آن دیده نشود مورد قبول نیست.

وی اضافه کرد: زمان خوبی تا ایام نوروز باقی مانده است و می توان در این فرصت کارهای مناسب را انجام داد.

برچسب‌ها گردشگری استانداری مازندران مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری استانداری مازندران مازندران گردشگری استانداری مازندران مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه

مرکز جامع سلامت با زیربنای ۲۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، با امکانات کامل ساخته شده تا مانع رفت و آمد الموتی‌ها به قزوین شود.

ملک پور فرماندار قزوین هم که به مراسم افتتاح رفته بود، فرصت را غنیمت دانست و پای حرف مردم نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه