Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر گفت: پس از وقوع سیل و آبگرفتگی در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان، ۳۸تیم عملیاتی حوزه بهداشت و درمان این دانشگاه، در مناطق سیل زده حاضر و در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان هستند. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محمدمهران‌ امینی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه جنوب سیستان‌ و بلوچستان از زمان وقوع سیل اظهار داشت: 38 تیم عملیاتی بهداشتی‌ و درمانی دانشگاه‌ علوم پزشکی ایرانشهر در منطقه حاضر و به صورت مستمر پایش و بررسی وضعیت بهداشتی درمانی و خدمات‌رسانی به ساکنان مناطق سیل‌زده را انجام داده و هم اکنون نیز در منطقه در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

10000 بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شدرحیمی: مجلس آماده خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان استمشارکت خیرخواهانه بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

وی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته و سفر وزیر بهداشت، رئیس اورژانس کشور و سایر مسئولان به حوزه جنوب استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت بهداشتی و بیماری‌های قابل انتقال از آب در حوزه مناطق سیل‌زده تحت کنترل است و واکسن بیماری‌هایی مثل آنفولانزا نیز در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی این مناطق به میزان لازم توزیع شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در حوزه مناطق سیل‌زده، تاکنون هیچ فردی با نشانه بیماری‌های واگیردار به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه نکرده و هیچ گزارشی نیز در این زمینه دریافت نشده است.

امینی‌فرد با اشاره خدمات ارائه شده به مادران باردار نیز گفت: با تلاش‌های نیروهای امدادی، هلال‌احمر، نیروهای اورژانس و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، تمامی مادران باردار ساکن در مناطق سیل‌زده به مکانی امن انتقال و مراقبت‌های بهداشتی لازم از آنها در حال انجام است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به آمادگی که از قبل در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر وجود داشت، به مشکلی در روند خدمات رسانی برخورد نکرده‌ایم و حضور نیروهای امدادی از سایر نقاط کشور نیز توانسته کمکی به اقدامات در حال انجام در این منطقه سیل‌زده باشد.

انتهای پیام/393/ش

R7843/P/S6,65/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان