Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:05:49 GMT

رویارویی خاتم اردکان با شهروند اراک

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۸۵۷۴

رویارویی خاتم اردکان با شهروند اراک

محمد سالک مربی تیم والیبال خاتم اردکان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: تیم والیبال خاتم اردکان نماینده استان در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر والیبال کشور امروز ۲۹ دی ساعت ۱۷ در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف شهروند اراک می‌رود.

او گفت: در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و توانسته ایم در نقل انتقالات هم دو بازیکن داخلی به خدمت بگیریم که در بازی بعدی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالک اضافه کرد: تیم والیبال خاتم اردکان با ۳ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول ۱۳ تیمی مسابقات و تیم شهروند اراک با ۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

مربی تیم والیبال خاتم اردکان افزود: تیم خاتم اردکان ۶ بهمن میهمان کاله آمل است.

استان یزد ۴۷ هیئت و ۶۵ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد که حدود ۲ هزار نفر در رشته والیبال فعالیت دارند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و رصد‌های اطلاعاتی در خصوص فعالیت غیرمجاز در حوزه تولید و توزیع کپسول‌های موسوم به ترک اعتیاد عوامل شناسایی و دستگیر شدند.

فیاض فر بیان کرد: در روز جاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با ورود به محل فعالیت فرد قریب به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص‌های مسکن و کپسول‌های خالی دارویی کشف کردند.

او افزود: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر کردن و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول‌های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است. 

فیاض فر گفت: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه شد و رابطین وی در سایر شهرستان‌ها نیز شناسایی شدند که مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

 او بیان کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری دارو‌ها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • راهپیمایی مردم شهرستان خاتم در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق +فیلم
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد