Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از بازداشت 9 خرده‌فروش مواد مخدر در غرب تهران خبر داد و گفت: بیش از 100 کیلوگرم تریاک و هروئین از مخفیگاه این افراد کشف شده است.

عبدالوهاب حسنوند در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از بازداشت 9 خرده‌فروش مواد مخدر در غرب تهران خبر داد و گفت: با کسب اطلاع از فعالیت تعدادی از افراد در غرب تهران مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر، تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر برای شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت داشته است، لذا مأموران با اجازه مقام قضائی برای دستگیری متهمان اقدام کردند و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری آنها شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: از مخفیگاه متهمان 50 کیلوگرم و 760 گرم هروئین و 55 کیلوگرم تریاک کشف کردند. از طرفی 35 میلیون و 300 هزار تومان وجه نقد نیز از مخفیگاه متهمان کشف شد.

حسنوند گفت: متهمان به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند و پرونده بعد از تکمیل در اختیار مراجع قضائی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/4110/

منبع: آنا

کلیدواژه: اعتیاد مواد مخدر تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: طرح عاصفات با هدف پاکسازی نقاط مختلف خدابنده از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر با حضور عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به اجرا درآمد.


وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۳۶ توزیع کننده مواد مخدر و ۱۸ معتاد متجاهر دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی خدابنده بابیان اینکه همه متهمان به مرجع قضائی و معتادین متجاهر به کمپ معرفی شدند، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده