Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد جرجانی پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش دزفول از سال ۱۳۰۵ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و در حال حاضر ۷۶ هزار دانش آموز در ۴۰۰ واحد آموزشی شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این وجود بودجه‌هایی که به اداره آموزش و پرورش دزفول تعلق می‌گیرد کفاف نیازها را نمی‌دهد و این اداره ادامه فعالیت و رفع کمبودهای خود را در تمام این سال‌ها مرهون تلاش و مساعدت‌های خیرین مدرسه‌ساز شهرستان می‌داند.

مدیر کل آموزش و پرورش دزفول با اشاره به همکاری ۲۲ ساله خیرین مدرسه‌ساز دزفول با این اداره، بیان کرد: این همکاری و مساعدت باید بیش از پیش شود تا بتوانیم ۴۰ مدرسه فرسوده که در شهرستان وجود دارد را نیز بهسازی یا بازسازی کنیم.

جرجانی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ طرح آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز دزفول در حال احداث است، عنوان کرد: این مدارس در سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به نزدیکی به ایام دهه فجر، گفت: در این خصوص برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و مقرر شده با همکاری مدارس و با توجه به شرایط حساس فعلی کشور و جهان با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها برنامه‌های مناسبی در دهه فجر اجرا شود.

جرجانی همچنین از جمع آوری کمک‌های نقدی به منظور کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: تاکنون ۸۰ میلیارد ریال کمک نقدی از سوی همکاران فرهنگی جمع آوری شده است؛ جمع آوری کمک‌های مالی تا چند روز آینده با همکاری معلمان و دانش آموزان مدارس دزفول ادامه خواهد داشت تا بتوانیم در کنار مردم محروم سیستان و بلوچستان باشیم.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز «تصویب قانون تشکیل شوراها» عنوان کرد: امیدوار هستیم با تلاش و همدلی همه مجموعه آموزش و پرورش بتوانیم پیرو و ادامه دهنده راه شهدا باشیم و اهداف نظام و انقلاب را به درستی تحقق بخشیم.

کد خبر 4829687

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول آموزش و پرورش خوزستان خیرین مدرسه ساز قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان

در پی انتشار خبری مبنی بر رفتار نامتعارف پرسنل مدرسه‌ای در شهرستان دلگان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان بر برخورد با عوامل خاطی تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در پی انتشار خبری مبنی بر رفتار نامتعارف پرسنل مدرسه‌ای در شهرستان دلگان و پاره کردن قسمتی از شلوار دانش‌آموزان با قیچی به دلیل استفاده از لباس نامتعارف، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان بر برخورد با عوامل خاطی تأکید کرد.

رضا سابکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بنده به عنوان مدیر آموزش و پرورش این اقدام را به شدت محکوم می‌کنم و آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدامات تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیاء دانش‌آموز نسبت به اصلاح پوشش دانش‌آموز اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین به دانش‌آموزان عزیز و اولیاء ایشان اطمینان می‌دهم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.

سابکی اضافه کرد: در نهایت از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت، به ویژه اولیاء محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد افراد خاطی در این حوزه به کمیته تخلفات اداره‌کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان معرفی شده‌اند و برخورد جدی با آن در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد