Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:52:59 GMT

چرا پیست اسکی کاکان بویراحمد تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۸۶۵۶

چرا پیست اسکی کاکان بویراحمد تعطیل است؟

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: چرا پیست اسکی کاکان که از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری و ورزشی این شهرستان و استان کهگیلویه وبویراحمد در فصل زمستان است، این روزها در تعطیلی به سر می‌برد؟

"شاهرخ کناری" روز یکشنبه، 29 دی ماه در شورای ترافیک شهرستان بویراحمد  ضمن گلایه و انتقاد از برخی مدیران ناکارآمد در این شهرستان افزود: مدیران باید طبق شرع و قانون پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اجرای مصوبات شورای ترافیک اظهارکرد: مدیریت ارث پدری نیست و همه کسانی که در حوزه‌های مختلف شهرستان بویراحمد مسئولیت دارند باید بدانند آن مدیری که نمی‌تواند کار و وظیفه شرعی و قانونی خودش را انجام بدهد، پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن ابراز گلایه از برخی مدیران خاطرنشان کرد: حضور نیافتن برخی از اعضای شورای ترافیک و بی‌توجهی به این مقوله، همچنین مصوبات شورای ترافیک شهرستان و استان، نارضایتی‌های عمومی را در پی خواهد داشت.

کناری تصریح کرد: برای اجرایی شدن مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ناگزیریم رفتار خود را تغییر داده و با هماهنگی استاندار این مدیران را به کمیته تخلفات معرفی کنیم.

وی همچنین ضمن انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش وجوانان استان در خصوص ساماندهی و راه اندازی پیست اسکی ادامه داد: چرا پیست اسکی کاکان که از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری و ورزشی کهگیلویه وبویراحمد در فصل زمستان محسوب می‌شود این روزها در تعطیلی به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به وظایف شورای ترافیک در بررسی و کاهش بار ترافیکی شهر بیان کرد: پیگیری طرح ترافیک شهر یاسوج در دستور کار این فرمانداری است و اجرای آن اثرات متفاوتی بر جنبه های مختلف حیات اجتماعی شهروندان خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد شورای ترافیک پیست اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد