Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛ این شرکت در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی اقدام به توزیع بیش از یک هزار بسته غذایی و بهداشتی در مناطق سیل زده این استان نمود.

بلافاصله پس از وقوع سیل ویرانگر در استان سیستان و بلوچستان، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران با بیش از یک هزار و هشتصد شعبه در کشور برای کمک رسانی به مردم نجیب و شریف این استان به مناطق سیل زده سفر کرد و ضمن ابراز همدردی با مردم مهربان و بی توقع این استان، بسته های غذایی و بهداشتی شرکت را که حاوی مواد شوینده، بهداشتی و غذایی بود، به آنها اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محموله کمک رسانی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به استان سیل زده سیستان و بلوچستان به همت همکاران انبار افق کوروش در کرمان در کوتاه ترین زمان ممکن بسته بندی شد و بلافاصله این محموله از انبار واقع شده در استان کرمان راهی استان سیستان و بلوچستان شد.

از آنجایی که به جهت مسدود بودن جاده ها امکان ارسال محموله های کمک رسانی افق کوروش به مناطق سیل زده مقدور نبود، بسته های غذایی و بهداشتی افق کوروش در دو روز متوالی از طریق دو فروند هلی کوپتر هلال احمر در چابهار بارگیری شد و در مناطق سیل زده ی کاجو و آهوران و روستاهای اطراف آن منجمله در واسک، رودبن، جنگل، علی آباد، موشکونت، سیسرکبن، راینگتان، تنگسر و سایر مناطق محرومی که در مسیر و محاصره شده در سیل بودند، توزیع شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هلال احمر سیل سیستان و بلوچستان کمک رسانی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش سیل زدگان فروشگاه زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است

محسن طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هر ساله سنت نذر خون در استان سمنان به ویژه در میانه ماه رمضان مورد استقبال خوب مردم قرار می‌گیرد، ابراز کرد: امسال نیز پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان سمنان آماده دریافت خون از مردم هستند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز به واسطه تصادف‌های جاده‌ای نیاز بیماران و مصدومان به خون بیشتر هم می‌شود، افزود: نیاز داریم که مردم استان به پایگاه‌ها مراجعه و خون اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان با بیان اینکه در ماه رمضان چهار پایگاه انتقال خون در سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان پذیرای مردم نیک اندیش استان است، ابراز کرد: مردم می‌توانند بعد از افطار و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ نیز به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند.

طاهریان اهدای خون را نجات یک زندگی دانست و تاکید کرد: یکی از انتظارات ما از رسانه‌ها این است که نذر خون را به مثابه یک سنت نیک معرفی و تبیین کنند تا بتوانیم شاهد استقبال بیشتر مردم باشیم.

وی با بیان اینکه هر فردی که بالای ۱۸ سال سن و بالای ۵۰ کیلوگرم وزن دارد می‌تواند خون اهدا کنند، افزود: کارشناسان انتقال خون در مراکز حضور داشته و مردم را راهنمایی خواهند کرد.

کد خبر 6063976

دیگر خبرها

  • تنها راه کمک‌رسانی به غزه گذرگاه‌های زمینی است
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • (ویدئو) گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم + فیلم
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر